راه‌اندازی رزمایش ملی احسان توسط ستاد اجرایی فرمان امام


ترکمانه از راه‌ اندازی رزمایش کمک همدلانه به نیازمندان و افرادی که دراثر شیوع کرونا دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی شده‌اند خبر داد.

راه‌اندازی "رزمایش ملی احسان" توسط ستاد اجرایی فرمان امامبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد احسانِ ستاد اجرایی فرمان امام گفت: به دستور دکتر مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان امام، در مرحله نخست "رزمایش احسان"، یک میلیون بسته غذایی توسط بنیاد احسان تأمین و بین آسیب دیدگان کرونا در سراسر کشور توزیع و اهدا خواهد شد.

وی افزود:ارزش ریالی هر بسته ۲۰۰ هزار تومان و شامل اقلام غذایی مانند برنج، روغن، رب، ماکارانی و حبوبات میباشد.

مدیرعامل بنیاد احسان با بیان اینکه این رزمایش بصورت ملی و مردمی برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: مردم میتوانند با مشارکت در این رزمایش ازطریق کد دستوری #۳۰*۴۰۳۰* که ازفردا فعال خواهد شد و یا مراجعه به سایت دنیای احسان www.ehsan.ir، در این اقدام ملی و همدلی تاریخی سهیم شوند.

وی افزود: این وعده را هم میدهیم که ستاد اجرایی فرمان امام، احسان و مبالغ پرداختی از سوی مردم را دو برابر میکند، بدین شکل که به هر میزانی که مردم دراین رزمایش مشارکت و کمک کنند، ستاداجرایی نیز علاوه بر یک میلیون بسته، مبلغی به همان اندازه به این پویش اختصاص خواهد کرد.

ترکمانه افزود: توزیع و اهدای این اقلام بین نیازمندان، از طریق شبکه‌های داوطلبین و نیرو‌های جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان امام صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس