همه جاده‌های استان کرمانشاه باز است


همه جاده‌های استان کرمانشاه باز است

کرمانشاه- ایرنا- رییس پلیس راه استان کرمانشاه از باز شدن چند راه مسدود شده در سطح استان خبر داد و گفت: هم‌اکنون تردد در همه جاده‌های استان جریان دارد.

سرهنگ «محمد حیدری» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: براثر بارش های دیروز و همچنین بامداد امروز ریزش هایی در منطقه بانی لوان جوانرود و گردنه های سیاه طاهر و پاطاق رخ داد که بلافاصله با حضور نیروهای راهداری و پلیس راه کار آواربرداری انجام و جاده گشوده شد.

وی ادامه داد: همچنین بر اثر بارش های صورت گرفته در محور روستایی بازان جوانرود حدود ۵۰ سانتی متر از جاده نشست کرده و آسفالت آن دچار مشکل شده و حدود دو سوم سطح آن غیرقابل استفاده است ولی تردد از یک سوم باقیمانده قابل انجام است.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: هم اکنون همه راه های اصلی و فرعی استان به صورت کامل باز و تردد در آنها جریان دارد.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه همچنین از وقوع سه فقره سانحه رانندگی طی ۴۸ ساعت اخیر خبر داد و گفت: در این حوادث چهار نفر زخمی شدند.

وی ادامه داد: رانندگان در شرایط بارانی باید مراقب ورود ناگهانی به نقاط آبگرفته و دچار ریزش باشند چرا که در برخی مناطق رسوبات به جا مانده از روان آب ها موجب لغزندگی می شوند.

سرهنگ حیدری در پایان از رانندگان خواست تا از انجام حرکات خطرناکی مانند سرعت و سبقت های غیرمجاز خودداری و در شرایطی که سطح جاده لغزنده است حتما با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.
استان کرمانشاه دارای بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی است.
بارش ترگ و باران شدید همچنین خساراتی به مزارع کشاورزی و باغات استان کرمانشاه وارد کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بدر و ببر