هشدار هواشناسی؛ بارش‌ برف و باران در قم هفته آینده ادامه دارد


هشدار هواشناسی؛ بارش‌ برف و باران در قم هفته آینده ادامه دارد

قم – ایرنا – بارش شدید برف، باران و تگرگ کم سابقه که در روزهای اخیر به ویژه شبانه روز گذشته شهر قم و تمام بخش های تابعه استان را در برگرفته است، بر اساس الگوهای هواشناسی، با شدت کمتر و به صورت پراکنده تا روزهای ابتدایی هفته آینده نیز ادامه دارد.

خبرنگار ایرنا روز جمعه از هواشناسی قم کسب اطلاع کرد که با توجه به تحلیل نقشه‌های پیش‌بینی و پیش‌یابی هواشناسی، امروز شاهد آسمان ابری و مه‌آلود خواهیم بود که در برخی ساعات بارش باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می شود.

گزارش حاکی است: در برخی نقاط قم بخصوص ارتفاعات رخداد رگبار برف و تگرگ دور از انتظار نیست این وضعیت تا فردا کم و بیش ادامه خواهد داشت و از عصر فردا بتدریج با کاهش ابر سرعت وزش باد افزایش می یابد.

همچنین روز یک شنبه از بعدازظهر افزایش ابر و بارشها به صورت رگبار و رعدوبرق در برخی نقاط استان رخ خواهد داد. دمای هوا نیز طی روزهای آینده روند افزایشی خواهد داشت.

در همین حال بر اساس اعلام هواشناسی قم، بیشنه و کمینه هوای قم در ۲۴ ساعت گذشته ۶ و ۴ درجه سانتی گراد بوده است . ضمن اینکه هوای قم در ۲۴ ساعت آینده ابری و مه آلود و در برخی ساعات رگبار و رعد و برق و وزش باد خواهد بود.

در بخش سلفچگان قم نیز که ساکنان آن در روزهای گذشته با بارش برف سنگین مواجه بوده و تا زمان ارسال این گزارش بارش برف در آن منطقه ادامه دارد، هم اکنون دمای ۴ درجه سانتی گراد را تجربه می کنند بیشینه دما در ۲۴ ساعت گذشته پنج و کمینه یک درجه سانتی گراد بوده است ضمن اینکه در ۲۴ ساعت آینده هوای سلفچگان ابری و مه آلود و در برخی ساعات رگبار و رعد وبرق و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف خواهد بود.

در کهک نیز وضعیت جوی هم اکنون مه آلود و دمای هوا ۴ درجه سانتی گراد است، بیشینه و کمینه دمای هوا در ۲۴ ساعت گذشته ۳ و ۲ درجه بوده است ضمن اینکه در ۲۴ ساعت آینده هوای کهک ابری و مه آلود و در برخی ساعات رگبار و رعد و برق و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف خواهد بود./

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا