سه هزار لوح فشرده بین دانش آموزان روستاهای بانه توزیع شد


سه هزار لوح فشرده بین دانش آموزان روستاهای بانه توزیع شد

سنندج - ایرنا - رییس آموزش و پرورش بانه گفت: سه هزار عدد لوح فشرده آموزشی در بین دانش آموزان روستایی این شهرستان که به اینترنت دسترسی ندارند، توزیع شد.

رضا خضری روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای بهره مندی دانش آموزان روستاهای دور افتاده و کمتر برخوردار از امکانات آموزشی و ادامه روند آموزش، این تعداد لوح فشرده آموزشی در بین دانش آموزان دوره ابتدایی توزیع شد.

وی با اشاره به تعطیلی مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا افزود: با توجه به شیوع این بیماری و تعطیل شدن مدارس، دانش آموزان ار حضور در فضاهای آموزشی محروم شدند که آموزش مجازی برای جبران عقب ماندگی و ممانعت از افت تحصیلی جایگزین روش حضوری شده است.

خضری اضافه کرد: بسیاری از دانش آموزان روستاهای دور افتاده از دسترسی به امکانات آموزش مجازی محروم هستند که در این راستا لوح های فشرده حاوی محتوای آموزشی در بین این دانش آموزان توزیع شد.

وی به تداوم فرآیند آموزش در تمامی مقاطع تحصیلی اشاره کرد و یادآور شد: در راستای استمرار فرآیند آموزش کانال ها و گروه های درسی به تفکیک پایه و رشته توسط گروه‌های آموزشی و سرگروه های درسی ایجاد شده و با استفاده از نرم افزارهای مناسب کلاس‌های درس به صورت مجازی تشکیل می‌شود.

رییس آموزش و پرورش بانه تاکید کرد: برخی از دانش آموزان شهری نیز به آموزش آنلاین و مجازی دسترسی ندارد که تعدادی از لوح فشرده آموزشی برای مدیران مدارس ابتدایی شهری نیز تکثیر شده تا در اختیار این دانش آموزان قرار گیرد.

جمعیت دانش آموزی شهرستان بانه ۳۴ هزار نفر است که ۱۹ هزار و ۳۰۰ نفر در دوره ابتدایی تحصیل می‌کنند.

شهرستان مرزی بانه با ۱۵۸ هزار نفر جمعیت در ۲۷۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...