مدیریت بحران البرز نسبت به سیلابی شدن رودخانه ها هشدار داد


مدیریت بحران البرز  نسبت به سیلابی شدن رودخانه ها هشدار داد

کرج - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استاندرای البرز با اشاره به بارش شدید باران طی روزهای آینده دراین استان نسبت به سیلابی شدن رودخانه‌ها هشدار داد.

محمد رضا فلاح نژاد روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به گذر موج آخر و بسیار قوی بارشی از عصر امروز جمعه ( ۲۲ فروردین) تا صبح یکشنبه ( ۲۴ فروردین) از نیمه بالایی کشور دوباره رخداد بارش های رگباری و شدید باران و برف ، رعد و برق ، وزش باد لحظه ای و شدید ، تگرگ را در استان البرز خواهیم داشت .

وی ادامه داد: این بارش ها که منجر به آب گرفتگی معابر شهری و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل های فصلی استان در حوضه آبریز رودخانه های کرج و به ویژه رودخانه کردان می شود ، در جاده های کوهستانی بارش برف ، ریزش سنگ و رانش کوه را به همراه دارد.

فلاح نژاد تاکید کرد: بنابراین آماده باش فرمانداری ها،مدیران کل وعامل،شهرداری ها،مدیران ادارات ودهیاری ها واصحاب رسانه ربرابر اعلام اداره کل هواشناسی باید از امشب جمعه ( ۲۲فروردین ) تا روز یکشنبه (۲۴ فروردین ) تداوم داشته باشد.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان البرز نیز اعلام داشته که با تقویت سامانه جوی فعال در استان ، بارش های البرز از عصر امروز جمعه (۲۲ فروردین ) شدت می یابد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر جذاب خانم بازیگر فیلم آواز تهران بعد 33 سال / هنوز مجرد !! + بیوگرافی و عکس ها