مدافعان خاموش در تبریز تجلیل شدند


مدافعان خاموش در تبریز تجلیل شدند

پس از قدردانی رهبر معظم انقلاب از رئیس حوزه علمیه طالبیه تبریز برای حضور جهادی در بحران کرونا از زحمات پرسنل سازمان آرامستانهای شهرداری تبریز و طلاب جهادی حاضر در مراسم تغسیل، تکفین و تدفین متوفیان کرونایی با عنوان «مدافعان خاموش» قدردانی شد.

مدافعان خاموش در تبریز تجلیل شدندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، روز گذشته، همزمان با نیمه شعبان پس از قدردانی رهبر معظم انقلاب از رئیس حوزه علمیه طالبیه تبریز برای حضور جهادی در بحران کرونا از زحمات پرسنل سازمان آرامستانهای شهرداری تبریز و طلاب جهادی حاضر در مراسم تغسیل، تکفین و تدفین متوفیان کرونایی با عنوان «مدافعان خاموش» قدردانی شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز در این آیین با تاکید بر اینکه تبریز در خط مقدم رعایت مسایل شرعی و انسانی متوفیان کرونایی قرار دارد، به حضور رئیس حوزه علمیه طالبیه در کنار پرسنل زحمتکش آرامستان های شهرداری تبریز اشاره کرد و گفت: زحمات مدافعان خاموش برای تغسیل، تکفین و تدفین متوفیان کرونایی ارزشمند و غیرقابل انکار است.

وی با اشاره به تلاش های مجموعه شهرداری تبریز در این خصوص گفت: شهرداری و شورای شهر توجه ویژه ای به فراهم ساختن امکانات و زیرساخت ها برای رعایت مسائل شرعی و بهداشتی کفن و دفن اموات کرونایی دارند که جا دارد تقدیر و تشکر کنیم.

محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان‌شرقی نیز در این مراسم نقش واحدهای مختلف شهرداری در راه مبارزه با شیوع ویروس کرونا در سطح شهر تبریز را بسیار تاثیرگذار خواند و افزود: علاوه بر زحمات نیروهای آتش نشانی و خدمات شهری در ضدعفونی معابر شهری، نقش پرسنل زحمت کش آرامستان های شهرداری تبریز در حفظ حرمت متوفیان کرونایی و آرامش روحی و روانی بازماندگان قابل تقدیر است.

مدافعان خاموش در تبریز تجلیل شدندمدافعان خاموش در تبریز تجلیل شدندمدافعان خاموش در تبریز تجلیل شدندمدافعان خاموش در تبریز تجلیل شدندمدافعان خاموش در تبریز تجلیل شدند

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟