اجرای برنامه های بزرگداشت نیمه شعبان در 90 درصد از کانون های مساجد جنوب کرمان


اجرای برنامه های بزرگداشت نیمه شعبان در 90 درصد از کانون های مساجد جنوب کرمان

مجید خوبی زاده گفت: اعضای کانون های مساجد از ایام کرونایی فرصتی برای ترویج و احیا فرهنگ انتظار و مهدویت استفاده کردند و در همین راستا شاهد مشارکت 90 درصدی کانون های مساجد جنوب کرمان در اجرای برنامه های بزرگداشت نیمه شعبان بودیم.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: جشن های نیمه شعبان امسال متفاوت تر از سال های گذشته در سطح کشور و بالاخص جنوب کرمان برگزار شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان بیان کرد: عشق و ارادت به امام زمان (عج) چنان در جان و روح اعضای کانون های مساجد ریشه کرده است که کرونا با همه تهدیدات و محدودیت هایی که به وجود آورده اما نتوانست مانع شادی و شعف بچه های مسجد در روز میلاد امام زمان (عج) شود.

وی با بیان این مطلب که باید تهدیدات را به فرصت تبدیل کرد، افزود: اعضای کانون های مساجد از ایام کرونایی فرصتی برای ترویج و احیا فرهنگ انتظار و مهدویت استفاده کردند و در همین راستا شاهد مشارکت ۹۰ درصدی کانون های مساجد جنوب کرمان در اجرای برنامه های بزرگداشت نیمه شعبان بودیم.

خوبی زاده اظهار کرد: کانون های مساجد جنوب فرصت را غنیمت شمرده و در راستای بزرگداشت نیمه شعبان اقدام به چراغانی مساجد و محله، برگزاری مسابقات و جشن های مجازی و همچنین اطعام محرومین و نیازمندان کردند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اضافه کرد: مسابقات فرهنگی و کتابخوانی مجازی با موضوع مهدویت برگزار شد و جشن های مجازی نیز همراه با برنامه های شاد و متنوع بود تا برای لحظاتی هر چند کوتاه شادی را به خانواده ها هدیه دهند.

وی ادامه داد: اعضای کانون های مساجد جنوب کرمان به منظور ترویج فرهنگ نذر اقدام به اجرای طرح نذر نان، توزیع گوشت قربانی، بسته های معیشتی و بهداشتی در بین خانواده های نیازمند کردند.

خوبی زاده ابراز کرد: آن دسته از کانون های فرهنگی هنری که گروه سرود داشتند سعی کردند با اجرای سرود خیابانی در سطح شهرها و روستاها به افزایش روحیه شادی و نشاط در جامعه کمک کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان عنوان کرد: همچنین روز نیمه شعبان به مناسبت میلاد با سعادت امام زمان (عج) کمک های خیرین برنامه سمت خدا و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه سلام الله علیها قم در بین سیل زدگان شهرستان رودبار جنوب توزیع شد.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟