قدردانی حجت‌الاسلام نوری‌زاده از جهادگران مساجد در مقابله با کرونا


قدردانی حجت‌الاسلام نوری‌زاده از جهادگران مساجد در مقابله با کرونا

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد از تلاش‌های ائمه جماعات و فعالان جهادی مساجد در مبارزه با کرونا تشکر و تاکید کرد: حضور و همراهی خالصانه خدمت‌گزاران دلسوز و پرتلاش خانه‌های خدا در کنار مدافعان سلامت، مایه مباهات است.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد، حجت الاسلام «سیدناصرالدین نوری زاده»، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد طی پیام، از تلاش های ائمه جماعات و فعالان جهادی مساجد، طلاب و فضلای مجاهد در عرصه سلامت و همچنین نیروهای قرارگاه های مردمی بهداشت و سلامت در مساجد قدردانی کرد. متن این پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

تعاونوا على البرّ و التّقوی

خداوند می فرماید: یکدیگر را بر انجام کارهای خیر و پرهیزکاری یاری نمایید

قرآن کریم. سوره مائده آیه ۲

ائمه محترم جماعات و فعالان جهادی مساجد

طلاب و فضلای عزیز مجاهد در عرصه سلامت

نیروهای محترم قرارگاههای مردمی بهداشت و سلامت در مساجد

سلام و درود خداوند بر شما عزیزان. اعیاد سعید ماه شعبان به خصوص ولادت با سعادت حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه) را به محضر شریفتان تبریک و تهنیت عرض می نمایم. حضور و همراهی خالصانه و گمنام شما سربازان بی ادعای امام زمان (عجل الله فرجه) و خدمتگزاران دلسوز و پر تلاش خانه های خدا و مدافعان حریم امنیت و سلامت جامعه که به صورت شبانه روز در کنار کادر درمانی و پزشکی و تلاشگران عرصه بهداشت و سلامتی ، به خدمت رسانی ، امدادگری ، نجات بخشی بیماران ، پاسخ به سؤالات ، تجهیز و تدفین أموات ، با تحمل رنجها و ناملایمات و با قبول سرزنش ها و خطرات پرداخته اید و در سفارش مؤکد و عمل به توصیه های بهداشت فردی و اجتماعی پیشگام بوده اید ، موجب فخر و مباهات برای همه ماست.

اینجانب به عنوان خادم مساجد و روحانیت معزز به وجودتان افتخار می کنم و فعالیت های ارزشمندتان را ارج نهاده و بابت آن تقدیر و تشکر می نمایم. از درگاه خداوند متعال ، عافیت و سعادت و توفیقات روزافزون شما بزرگواران و صحت و سلامتی کامل برای بیماران و رحمت و مغفرت برای عزیزان از دست رفته (به ویژه شهدای فداکار مدافع سلامت) و صبر و اجر برای بازماندگان ایشان مسئلت می نمایم.

امید است إن شاء الله به مدد الطاف بیکران الهی و دعای خیر حضرت بقیه الله (ارواحنا فداه) ، هرچه سریعتر این بلای عمومی از ملت عزیزمان و آحاد جامعه بشری برطرف گردد.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خواص آب هویج که از آن بی‌خبرید