تشکر مسجد «دیربورن» از پرسنل بهداشتی آمریکا با اهدای ماسک‌های N95


تشکر  مسجد «دیربورن»  از پرسنل بهداشتی آمریکا با اهدای ماسک‌های N95

انجمن اسلامی دیربورن آمریکا، اهدای ماسک به پرسنل بهداشتی از سوی مسجد این شهر را تشکر کوچکی در مقابل تلاش‌های فداکارانه آنها برای بیماران کرونایی دانست.

خبرگزاری شبستان،گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از «detroitnews»، مسجد «دیربورن» در حومه شهر «دیترویت» آمریکا اقدام به تهیه ماسک برای توزیع در میان کارکنان بیمارستان «بیومانت» کرده است.

بیومانت یک منطقه مسکونی در ایالات متحده آمریکا است که در کانزاس واقع شده‌است.

انجمن اسلامی دیربورن در بیانیه ای که در صفحه فیس بوک خود منتشر کرد در این باره نوشت:اهدای ماسک های N95 به کارکنان بیمارستان بیومانت تشکر بسیار کوچکی در مقابل تلاش های فداکارانه آنها برای بیماران کرونایی است در حالی که خودشان در معرض این ویروس خطرناک قرار دارند.

در ویدئویی که هنگام تحویل بسته های بزرگ ماسک ها تهیه شده است ،دکتر «دیو پیترز»،رئیس بیمارستان بیومانت از این کمک سخاوتمندانه بسیار تشکر کرد.

وی در این باره گفت: من از طرف خودم و پرسنل این بیمارستان از شما به خاطر توجهی که به ما داشتید تشکر می کنم و این قول را می دهم که بهترین مراقبت های بهداشتی را تا آنجا که می توانیم در اختیار شما قرار دهیم.

از زمانی که ویروس همه گیر کرونا ماه گذشته وارد ایالت میشیگان شد بیمارستان های جنوب شرقی این ایالت به دنبال تجهیزات برای حمایت از پرسنل خود هستند.

«آسوشیتدپرس» هفته گذشته در گزارشی اعلام کرد که ماسک های N95 ،ماسک های جراحی، گان های بیمارستانی و دیگر تجهیزات پزشکی که برای حمایت از خدمتگزاران به مردم در خط مقدم مبارزه با کرونا لازم است در انبار ملی استراتژیک تقریبا رو به اتمام است.

به همین دلیل گروه های مختلف از جمله جامعه مسلمانان و مساجد در سراسر آمریکا به کمپین تلاش برای فراهم کردن این تجهیزات پیوستند.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا