احتمال قطع آب و برق برخی از روستا‌های سیل‌زده غرب کشور


احتمال قطع آب و برق برخی از روستا‌های سیل‌زده غرب کشور

جعفرزاده با اشاره به شدت بارندگی‌ها در استان‌های غربی کشور گفت: احتمال قطع آب و برق برخی از روستا‌ها دور از انتظار نیست.

احتمال قطع آب و برق برخی از روستا‌های سیل‌زده غرب کشورمیثم جعفرزاده مدیرکل دفتر مدیریت بحران وزارت نیرو در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به شدت بارندگی‌ها و احتمال وقوع سیل در برخی از استان‌های کشور گفت: در حال حاضر گزارش سیل در برخی از نقاط کشور داشته‌ایم که خوشبختانه تا به این لحظه گزارشی مبنی بر خسارت به شبکه انتقال آب و برق نداشته‌ایم.

او ادامه ادامه داد: باتوجه به شدت بارندگی‌ها در استان‌های غربی کشور از جمله کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، شمال خوزستان و نوار شمالی کشور، احتمال قطع شدن آب و برق در روستاها تا عصر امروز دور از انتظار نیست و در حال حاضر هم نیرو‌های مدیریت بحران هر استان در آماده‌باش کامل قرار دارند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران وزارت نیرو بیان کرد: خوشبختانه تا الان برق تمامی روستا‌های استان‌های سیل زده در نوار غربی کشور پایدار است.

بیشتر بخوانید: پیش‌بینی بارش‌های سیل‌آسا در ۲۰ استان کشور/مردم از اتراق در کنار رودخانه‌ها پرهیز کنند

جعفرزاده در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت تهران با توجه به هشدار سیل گفت: تهران از چند روز گذشته در آماده‌باش کامل بوده است و جای هیچ نگرانی از نظر ورودی و خروجی سد‌ها هم نیست، فقط دغدغه اصلی ما سیلاب شهری است که امیدواریم این جبهه بارشی که تا روز یکشنبه فعال است مشکل خاصی ایجاد نکند.

بیشتر بخوانید: آماده باش سراسری در تهران اعلام شد

به گفته مدیرکل دفتر مدیریت بحران وزارت نیرو میزان بارش در چشمه اعلاء دماوند و لواسانات بالای ۱۰۰ میلی‌متر گزارش شده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !