شدت بارندگی در همدان از فردا کاهش می‌یابد


شدت بارندگی در همدان از فردا کاهش می‌یابد

همدان- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی همدان از کاهش بارندگی‌ها در استان خبر داد و گفت: از فردا شدت بارش‌ باران کاسته شده و مه صبحگاهی و بارش خفیف برای بیشتر نقاط استان تا روز دوشنبه پیش‌بینی می‌شود.

محمدحسن باقری شکیب روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امروز در برخی ساعت ها شاهد رگبار و رعد و برق خواهیم بود و سرعت باد و مه آلودگی افزایش می یابد.

وی اضافه کرد: از فردا بارندگی ها کم شده و مه صبحگاهی، بارش خفیف باران و رگبارهای موقتی را برای بیشتر نقاط استان تا روز دوشنبه پیش بینی می کنیم.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: به نظر می رسد آسمان استان در هفته آتی در بیشتر وقتها نیمه ابری باشد و به ابرناکی آن اضافه شود.

باقری شکیب سردترین شهر استان را همدان با درمای صفر درجه سانتی گراد و نهاوند را با ۱۳ درجه بالای صفر گرمترین شهر استان در ۲۴ ساعت گذشته معرفی کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت بیشترین بارش در ایستگاه هواشناسی همدان با ۴۱ میلی متر ثبت شد و در سایر نقاط استان نیز بارش هایی بین ۱۰ تا ۴۰ میلی متر داشتیم.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا