700 دانش‌آموز خراسان شمالی از آموزش‌ تلویزیونی بهره نبردند


700 دانش‌آموز خراسان شمالی از آموزش‌ تلویزیونی بهره نبردند

بجنورد- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: با پایان برنامه‌های آموزشی صدا و سیمای استانی، 700 دانش‌آموز این استان همچنان از مزیت‌های آموزشی این رسانه بی‌بهره ماندند.

عباس سعیدی روز جمعه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۷۰۰ دانش آموز این استان در ۱۲۰ روستا، از دریافت برنامه های شبکه ملی آموزش بی بهره اند از این رو، در روزهای کرونایی تلاش کردیم تا این دانش آموزان از ظرفیت صدا و سیمای استانی بهره مند شوند.

وی افزود: قرارداد ما با شبکه اترک، برای اسفندماه پارسال بود و در عمل، از فروردین، با توقف پخش برنامه های آموزشی از این شبکه استانی، ۷۰۰ دانش آموز استان قادر به استفاده از آموزش های صدا و سیما نیستند.

سعیدی خاطرنشان کرد: امید می رود با آغاز طرح شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد)، که از روز شنبه، ۲۳ فروردین برای دانش آموزان ابتدایی آغاز می شود، این افراد زیر پوشش برنامه های آموزشی قرار گیرند.

سعیدی اظهار داشت: دانش آموزان متوسطه اول و دوم در مرحله بعدی، مطابق دستورالعمل ها، در قالب طرح شاد، زیر پوشش برنامه های آموزش قرار می گیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی اظهار داشت: ۶۹۰ دقیقه برنامه آموزشی برای دانش آموزان دوره ابتدایی، از صدا و سیمای استان پخش شد که ۴۲۰ دقیقه در رادیو و مابقی در تلویزیون بوده است.

پخش برنامه‌های درسی مقاطع مختلف تحصیلی از روز ۲۳ اسفندماه پارسال از شبکه استانی اترک خراسان شمالی آغاز شد و در همان ماه پایان یافت.

۱۸۰ هزار دانش آموز و پیش دبستانی در بیش از ۲ هزار آموزشگاه خراسان شمالی، زیر نظر ۱۴ هزار نفر معلم، تحصیل می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ آرمین زارعی به اسم مثل خار تو چشم دشمنیم