هشدار پزشک ایتالیایی درباره کوچکترین سهل انگاری در موضوع کرونا : جای هیچ توهمی در کرونا نیست


هشدار پزشک ایتالیایی درباره کوچکترین سهل انگاری در موضوع کرونا : جای هیچ توهمی در کرونا نیست

شفقنا- یک پزشک باتجربه ایتالیایی در مورد ارزیابی های خوش بیانانه از بیماری همه گیر کووید- 19 هشدار داد و گفت: ممکن است با کمترین سهل انگاری اوضاع منفجر شود. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از آرتی عربی، «ماریو چیاوینا» مدیر سابق واحد عملیاتی دستگاه تنفس ریوی و درمان بیماری های تنفسی در بیمارستان پولسلنیکو سانت واقع در […]

هشدار پزشک ایتالیایی درباره کوچکترین سهل انگاری در موضوع کرونا : جای هیچ توهمی در کرونا نیستهشدار پزشک ایتالیایی درباره کوچکترین سهل انگاری در موضوع کرونا : جای هیچ توهمی در کرونا نیست

شفقنا- یک پزشک باتجربه ایتالیایی در مورد ارزیابی های خوش بیانانه از بیماری همه گیر کووید- ۱۹ هشدار داد و گفت: ممکن است با کمترین سهل انگاری اوضاع منفجر شود.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از آرتی عربی، «ماریو چیاوینا» مدیر سابق واحد عملیاتی دستگاه تنفس ریوی و درمان بیماری های تنفسی در بیمارستان پولسلنیکو سانت واقع در اورسولای بولونیا گفت: همه چیز می تواند با اولین حماقت منفجر شود حتی اگر هیچ مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا هم وجود نداشته باشد.

این متخصص بیماری های تنفسی بیان کرد: علی رغم خوش بینی در مورد میزان شیوع کرونا اما وضعیت جنگ هنوز پابرجاست.

وی به پرهیز از توهمات دعوت و بر نیاز ضروری به رعایت نهایت احتیاط تاکید کرد و با اشاره به اینکه کرونا یک بیماری عفونی استثنایی است، خاطرنشان کرد: حتی اگر هیچ مورد قطعی ابتلا به ویروس هم وجود نداشته باشد باز هم باید اوضاع همواره تحت کنترل باشد زیرا معلوم نیست که آیا کانون احتمالی دیگری سربرخواهد آورد یا خیر؟

این پزشک ایتالیایی هشدار دادکه هنوز هم می توان همه چیز را ردیابی کرد و ممکن است با اولین اشتباهی که هر فردی می تواند مرتکب آن شود، انفجار رخ دهد.

وی درباره بهترین روش درمان کرونا هم گفت: ساخت واکسن کرونا به نظر می رسد در شرایط فعلی بعید باشد و باید روی درمان و توموگرافی کامپیوتری بیماران( استفاده از اشعه ایکس در ارتباط با الگوریتم‌ها و محاسبات کامپیوتری به منظور ایجاد تصویر از بدن) تمرکز کرد زیرا تصویربرداری دروغ نمی گوید و به رادیولوژیست اجازه می دهد مرحله ابتلا به عفونت را فوراً تشخیص دهد.

خبر را در آرتی ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس