طلاب آستارا اقلام بهداشتی توزیع کردند


طلاب آستارا اقلام بهداشتی توزیع کردند

آستارا - ایرنا - رئیس اداره تبلیغات اسلامی آستارا از توزیع 800 عدد ماسک و 400 لیتر محلول ضدعفونی توسط طلاب بسیجی گروه جهادی امام جواد (ع) این شهرستان، برای مقابله با بیماری کرونا خبر داد.

حجت الاسلام حسینعلی رضازاده روز جمعه در برنامه توزیع اقلام بهداشتی در مقابل گلزار شهدای آستارا گفت: این اقلام با مشارکت خیران تهیه شده بود و طلاب علاوه بر توزیع آنها، خودروهای عبوری از مقابل گلزار شهدا را ضدعفونی کردند.

وی اظهار کرد: ۱۰ طلبه بسیجی در گروه جهادی آستارا فعالیت می کنند و در میدان مبارزه علیه ویروس کرونا به مقام معظم رهبری لبیک گفته اند و معابر روستاهای هجرت، ویرمونی، هودول، تلخان و باغچه سرا را ضدعفونی کرده اند.

وی بیان کرد: طلاب با مشارکت خیران در روزهای آینده بسته های غذایی را تهیه و در مناطق محروم توزیع خواهند کرد و راه‌اندازی گروه ‌ها و کانال‌های معرفی تغذیه سالم، غنای اوقات فراغت خانواده‌ها، پاسخگویی به شبهات و مشاوره‌های مذهبی از فعالیت های گروه جهادی طلاب آستاراست.

ویروس کرونا جزو خانواده بزرگی از ویروس‌ها است که از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را شامل می‌شود و در معمولی‌ترین حالت، باعث سرماخوردگی می‌شود اما در مواردی باعث سندروم حاد تنفسی یا همان "سارس" می‌شود که نشانه‌های ابتلا به آن تب، سرفه و تنگی نفس است.

این ویروس که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در چین شروع شد، علاوه بر ۳۰ استان و منطقه چین، به بیش از ۱۹۰ کشور از جمله آمریکا، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا، فرانسه، امارات متحده عربی و ایران نیز سرایت کرده است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در ۲ بخش و ۶۲ روستا در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خودروساز معروف موبایل می‌سازد!/ عکس