خیرین و سازمان‌های مردم نهاد 25 میلیارد تومان برای مقابله با کرونا کمک کردند


خیرین و سازمان‌های مردم نهاد 25 میلیارد تومان برای مقابله با کرونا کمک کردند

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: خیرین، سازمان‌های مردم‌نهاد و گروه‌های مختلف مردمی 25 میلیارد تومان در قالب‌های مختلف برای مقابله با کرونا کمک کرده‌اند که 14 میلیارد این کمک‌ها به واحد‌های سلامت‌محور تخصیص یافته است.

خیرین و سازمان‌های مردم نهاد 25 میلیارد تومان برای مقابله با کرونا کمک کردندبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌غربی، سیدهادی طباطبایی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی آذربایجان‌غربی، ۲۱ فروردین ماه، در جلسه کارگروه ساماندهی مشارکت‌های مردمی در پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا با اشاره به برگزاری جلسات مختلف به منظور ساماندهی و هم‌افزایی گروه‌های مختلف مردمی برای مقابله با کرونا اظهار کرد: اقدامات خوبی توسط اقشار مختلف مردم برای مقابله با کرونا انجام گرفته که در برخی محلات پرخطر باعث کاهش شیوع ویروس کرونا شده است‌.

وی با قدردانی از وفاق اجتماعی شکل گرفته برای کمک به بخش سلامت و درمان افزود: برای دستیابی به نتایج مطلوب و پرهیز از موازی‌کاری به وحدت رویه در قالب ساماندهی مشارکت‌های مردمی نیاز داشتیم و این امر با تشکیل کمیته مربوطه صورت می‌گیرد.

طباطبایی آموزش و آگاه‌سازی، افزایش تاب‌آوری شهروندان، کمک به خرید اقلام پزشکی مورد نیاز و حمایت از اقشار آسیب‌دیده را از جمله اولویت‌های مشارکت مردمی برشمرد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: خیرین، سازمان‌های مردم نهاد و گروه‌های مختلف مردمی ۲۵ میلیارد تومان در قالب‌های مختلف برای مقابله با کرونا کمک کرده‌اند که ۱۴ میلیارد این کمک‌ها به واحدهای سلامت‌محور تخصیص یافته است.

لازم به ذکر است در پایان این جلسه مدیران دستگاه‌های حمایتی، سازمان‌های مردم‌نهاد و گروه‌های مردمی دیدگاه‌ها و راهکارهای خود در خصوص انسجام‌بخشی به فعالیت‌های خیرخواهانه مرتبط با کرونا را بیان کردند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) کاخ سعدآباد در تعطیلات نوروز 1403