حضور طلاب جهادی هرمزگان در میدان مبارزه با ویروس کرونا


حضور طلاب جهادی هرمزگان در میدان مبارزه با ویروس کرونا

مدیر حوزه علمیه هرمزگان از حضور طلاب جهادی استان در میدان مبارزه با ویروس کرونا خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین نادر حقیقی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: طلاب و روحانیان جهادی استان هرمزگان همه توان و ظرفیت خویش را در میدان مبارزه با ویروس کرونا به کار بسته‌اند و هر کدام بخشی از کار را برعهده گرفته‌اند. بخشی جهت تجهیز و تطهیر فوت‌شدگان کرونایی دل به دریا زدند و بخش دیگر به تولید و توزیع ماسک در کارگاه‌های خانگی پرداختند.

وی افزود: طلاب جهادی استان هرمزگان در این شرایط سخت، وظایف شرعی و دینی‌شان که همان خدمت به هم‌نوع است را به منصه ظهور رسانیده و با ورود به محلات شهرستان‌های استان جهت ضدعفونی و گندزدایی اماکن عمومی به‌صورت داوطلبانه و به‌منظور حفظ سلامتی مردم و کنترل شیوع ویروس کرونا پا به عرصه خدمت‌رسانی گذاشتند.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان با اشاره به اینکه مقابله همه‌جانبه با این بیماری یک وظیفه همگانی است و جز با اتحاد و هماهنگی حداکثری محقق نمی‌شود، تصریح کرد: ستاد حوزوی مبارزه با کرونا حوزه علمیه استان در کنار تمام گروهای جهادی و کادر درمانی در این دوران حساس جهت خدمات‌دهی به مردم استان هرمزگان کوتاهی نخواهد کرد.

نادری در پایان گفت: قرارگاه جهادی طلاب حوزه علمیه استان هرمزگان به‌صورت دائمی برقرار است و رسالت‌های آن به فراخور زمان تغییر خواهد کرد و امروز تبدیل به مقری برای مبارزه با ویروس کرونا شده است. امیدواریم این ویروس منحوس هرچه سریع‌تر از کشور اسلامی ما و جهان ریشه‌کن شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش