به‌سرعت وضعیت شاغلین بازار شب بندرعباس تعیین تکلیف می‌شود


به‌سرعت وضعیت شاغلین بازار شب بندرعباس تعیین تکلیف می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان به تشریح آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص شاغلین در شب بازار بندرعباس پرداخت.

رضا مدرس در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص تخریب شب بازار بندرعباس، افزود: در راستای مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا، دستورالعملی وزارت کشور در خصوص ساماندهی مشاغل موقت به استان‌ها ارسال شد.

وی با بیان اینکه در این راستا فرماندار شهرستان بندرعباس و شهردار بندرعباس تکلیفی به آن‌ها ابلاغ شد در خصوص ساماندهی بازار شب بندرعباس و سایر مشاغلی که محل تجمع و تکثر افراد بودند، تصریح کرد: دو رویکرد اساسی در این ساماندهی وجود داشت که باید به اجرا درمی‌آمد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان با اشاره به اینکه ساماندهی حفظ سلامت و حفظ جان افرادی بود از صاحبین حرف تا خریداران و مشتریان، خاطرنشان کرد: در این راستا تأکید استاندار هرمزگان بر حفظ کرامت و رعایت وضعیت معیشتی مردم باشد که پیشنهاد مشترک فرماندار و شهردار بندرعباس بر این بود که ساماندهی در بازارچه 22 بهمن بندرعباس صورت بگیرد.

وی ادامه داد: ملاقاتی هم با ذی‌نفعان این موضوع نیز صورت گرفت و پیشنهادهای مختلفی از جمله ساماندهی در ساحل بندرعباس ارائه دادند که به دلیل مقررات قانونی نیز امکان این امر وجود نداشت و محل‌های جدیدی که سازگار با شرایط شهرسازی است را فرمانداری بررسی کند.

مدرس با بیان اینکه از همکاری و مشارکت صاحبان مشاغل را در این موضوع تقدیر می‌کنم، اضافه کرد: از نخبگان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استان خواهش می‌کنم در حوزه حفظ سلامت نیز همراهی کرده و کمک به این امر کنند.

وی با اشاره به اینکه با پیگیری فرماندار و شهردار بندرعباس این موضوع به‌سرعت تعیین تکلیف شده و حق‌وحقوق مردم نیز رعایت شود، عنوان کرد: در این راه قطعاً تمامی تلاش مسئولان کسب رضایت شهروندان و حفظ سلامت و جان افراد است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!