افزایش پروازهای تهران و مشهد در فرودگاه خرم‌آباد


افزایش پروازهای تهران و مشهد در فرودگاه خرم‌آباد

خرم‌آباد - ایرنا - مدیر فرودگاه خرم‌آباد گفت: امسال افزایش تعداد پروازهای تهران و مشهد و تغییر ساعات پروازها در اولویت کاری این فرودگاه است.

علی کاملی روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای رفاه حال مسافران و افزایش بهره‌وری در ماموریت کارکنان دستگاه های اجرایی، اصلاح ساعات پروازی در دستور کار قرار گرفت و با مذاکراتی که با ایرلاین‌ها انجام شده، قول همکاری برای انتقال ساعات پروازی به اوایل صبح و اواخر روز داده شده است.

وی افزود: خوشبختانه با حمایت‌ها و پیگیری‌های استاندار لرستان، پروازهای مشهد مقدس بعد از یک وقفه دو ساله، مجدداً در بهمن ۹۸ برقرار شد.

کاملی با اشاره به مهمترین برنامه‌های سال ۹۹ فرودگاه خرم‌آباد، بیان کرد: برای تکمیل طرح ناتمام توسعه فرودگاه که از سال ۹۲ شروع شده است، پیشنهاداتی برای شروع کار به پیمانکار پروژه و انجام تعهدات باقی‌مانده، داده شد و این پیشنهادات در سفر وزیر راه و شهرسازی به لرستان و در جلسه مشترک با حضور استاندار و پیمانکار طرح، توافقاتی حاصل شد که با پایان بحران کرونا اجرایی خواهد شد.

مدیر فرودگاه خرم‌آباد اضافه کرد: افزایش پروازها به مقصد تهران، مشهد و سایر مسیرها از دیگر برنامه‌های این فرودگاه است که با توجه به استقبال خوب شهروندان و درخواست‌های آنان و نیز با حمایت و پیگیری‌های استاندار مذاکرات خوبی با شرکت‌های هواپیمایی انجام داده‌ایم که در صورت ورود جدی بخش خصوصی و سرمایه‌گذار، این امر نیز محقق خواهد شد.

کاملی گفت: ایجاد پایگاه هوانوردی عمومی در غرب کشور در دستور کار قرار گرفته و بسته‌های پیشنهادی به سرمایه‌گذاران ارائه شده است.

وی افزود: بخش خصوصی در بعضی از قسمت‌ها اعلام آمادگی کرده و در حال بررسی و ارائه طرح‌های اقتصادی خود برای شروع کار هستند که با توجه به اینکه یکی از دلایل مهم راه اندازی این صنعت، جذب توریست و گردشگر است و امکان ورود سرمایه‌گذاران را به استان فراهم می‌کند، امیدوارم به زودی شاهد رشد و شکوفایی این صنعت در استان باشیم.

کاملی اظهار داشت: بهسازی ترمینال فرودگاه، آسفالت بلوار ورودی و محوطه‌های فرودگاهی، اجرای سیستم چراغ‌های پرسیژن اپروچ، تکمیل طرح بهسازی باند و تاکسی وی‌ها، اجرای دیوارهای حفاظتی پیرامون فرودگاه و ایرساید، خرید سه دستگاه ایکس ری، خرید و نصب دوربین مدار بسته، خرید چیلرو کندانسور هوایی جهت گرمایش و سرمایش ترمینال و سایر اماکن، بهسازی و آسفالت جاده حفاظتی، ایجاد اپی و سیل بند در رودخانه‌ها(میانگلال) و کانال‌های عبوری از داخل فرودگاه و ضلع شمالی فرودگاه(کاکاشرف) و همچنین ساماندهی تمام کانال‌های موجود در فرودگاه از طرح های در دست اقدام برای سال جاری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید