ثبت نام بازگشایی واحدهای صنفی دراستان بوشهرآغاز شد


ثبت نام بازگشایی واحدهای صنفی دراستان بوشهرآغاز شد

بوشهر-ایرنا- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهرگفت: کلیه واحدهای صنفی می‌توانند از امروز جمعه به مدت یک هفته از طریق درگاه اینترنتی وزارت بهداشت به آدرس salamat.gov.ir به منظور ثبت نام بازگشایی واحد صنفی مربوطه خود اقدام کنند.

سید حسین حسینی روز جمعه در این رابطه افزود: بر اساس تصمیم‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا در راستای اجرای گام فاصله گذاری اجتماعی کلیه واحدهای صنفی و صنعتی استان بوشهر همزمان با سراسرکشور می توانند جهت ثبت نام در سامانه مربوطه به آدرس salamat.gov.ir نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: راهنماها و الزام‌های سلامت محیط و کار، شاغلین و مشتریان باتوجه به نوع فعالیت پس از تکمیل ثبت نام بصورت الکترونیکی در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر یادآورشد:بعد از شروع مجدد فعالیت‌ها، بازرسین مرکز بهداشت و درمان با مشارکت نیروی انتظامی، بازرسان اتاق اصناف و تعزیرات و بازرسان سازمان صمت به محلهای مورد نظر مراجعه و در صورت عدم ثبت نام در سایت ابلاغی وزارت بهداشت، فعالیت و محل کاری را متوقف و تعطیل می‌کنند.

حسینی گفت: کلیه پروتکل‌های بهداشتی اصناف وصنایع در درگاه اطلاع‌رسانی markazsalamat.behdasht.gov.ir بارگذاری شده است و امکان پرسش و پاسخ نسبت به جزئیات و کلیات پروتکل‌های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در همین درگاه وجود دارد.

وی اعلام کرد: از روز شنبه ۲۳فروردین ماه صنوف مجاز به فعالیت که از سوی اتاق اصناف ایران اعلام شده فعالیت خود را با رعایت جزئیات و کلیات پروتکل‌های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که در همین درگاه مربوطه وجود دارد آغاز خواهند کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا