مهلت ارسال آثار به جشنواره طنز دانشجویی تا 10 اردیبهشت تمدید شد


مهلت ارسال آثار به جشنواره طنز دانشجویی تا 10 اردیبهشت تمدید شد

زنجان - ایرنا - مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره سراسری طنز دانشجویی تلخند که به میزبانی زنجان برگزار می‌شود، تا 10 اردیبهشت امسال تمدید شد.

رییس جهاد دانشگاهی استان زنجان روز جمعه با اعلام این مطلب به خبرنگاران با بیان اینکه این جشنواره با هدف ترویج شعر و نثر طنز و نیز ایجاد روحیه نشاط و شادی در بین دانشجویان برگزار می شود، گفت: چهارمین جشنواره سراسری طنز دانشجویی "تلخند" شامل بخش‌های شعر و نثر در موضوعات دانشجو و رویدادهای زندگی دانشجویی(خوابگاه، سلف غذاخوری، استاد، امتحانات، فضای دانشگاه، ازدواج وشهریه)، طنز سیاسی با محوریت دشمنان ایران و ایرانی(ترامپ، نتانیاهو، داعش) و طنز اجتماعی(طلاق، اعتیاد، اختلاس) است.

کامران جعفری با بیان اینکه شرکت در هر ۲ بخش شعر و نثر برای متقاضیان بلامانع است و محدودیتی در تعداد و قالب آثار ارسالی وجود ندارد، افزود: شرکت کنندگان باید دانشجو باشند و یا حداکثر یک سال از تاریخ دانش آموختگی آنان گذشته باشد.

وی با بیان اینکه ناصر فیض، سعید بیابانکی و اسماعیل امینی اعضای هیات داوران چهارمین جشنواره سراسری طنز دانشجویی "تلخند" هستند، اظهار داشت: مضمون و محتوا، انسجام، بهره گیری از آرایه های ادبی، فصاحت و بلاغت و نوآوری و پرداختن به موضوعات روز از شاخص های ارزیابی آثار است.
جعفری افزود: تعداد کلمات در بخش نثر، حداقل ۱۰۰ کلمه و حداکثر ۲۰۰۰ کلمه است.

وی اظهار داشت: علاقه مندان‌ می‌توانند آثار خود را به پست الکترونیکی patoghetanz@gmail.com یا ادمین کانال‌جشنواره به نشانی @patoghejahadi ارسال کنند.

جعفری افزود: آیین اختتامیه و معرفی آثار و نفرات برگزیده چهارمین جشنواره سراسری طنز دانشجویی "تلخند" اردیبهشت سال جاری برگزار می شود.

رییس جهاد دانشگاهی استان زنجان گفت: چهارمین جشنواره سراسری پاتوق طنز دانشجویی «تلخند» به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی و با همکاری حوزه هنری زنجان، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان و سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، برگزار می شود.

سال گذشته در سومین دوره جشنواره سراسری طنز دانشجویی تلخند هزار و ۳۴۵ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کیمیا علیزاده، عضو تیم ملی بلغارستان شد