متخلفان پروتکل ستاد ملی مقابله با کرونا جریمه می‌شوند


متخلفان پروتکل ستاد ملی مقابله با کرونا جریمه می‌شوند

زنجان- ایرنا - فرماندار ابهر گفت: تا لحظه اعلام پروتکل جدید از سوی ستادملی کرونا، پروتکل‌های قبلی به قوت خود باقی است و با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.

وجیه الله نوروزی شامگاه پنجشنبه در حاشیه ستاد پیشگیری از بیماری کرونا، افزود: از همراهی و همکاری مردم شهرهای ابهر، هیدج و صائین قلعه و روستاهای تابعه شهرستان در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی که به نحو مطلوب ستاد مدیریت و پیشگیری کرونا در شهرستان را یاری کردند قدردانی و تشکر می‌شود.
فرماندار شهرستان ابهر خاطرنشان کرد: تا ۳۰ فروردین روند فاصله گذاری اجتماعی ادامه دارد و تا اطلاع بعدی اصناف غیرضرور تعطیل هستند.
وی تصریح کرد: از پای کار بودن مردم، ستادهای مردمی و مسوولان در ایام کرونا بویژه بابت راه اندازی نقاهتگاه های بیماران کرونایی بهبود یافته قدردانی می‌کنیم.
نوروزی ابراز کرد: مردم فهیم و فرهیخته شهرستان ابهر با رعایت و توجه ویژه به توصیه ها و دستورالعمل های وزارت بهداشت و درمان گام‌های بلندی در جهت قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا از روزهای اول شیوع آن در شهرستان برداشته اند.
وی تاکید کرد: همه وظیفه داریم با نرفتن خانوادگی و انفرادی در پارک ها، بوستان های شهرها و روستاها، تفرجگاه ها، طبیعت و مناظر دیدنی و اطراف سدها بویژه سد کینه ورس در روزهای آینده، تلاش و زحمات شبانه روزی پزشکان بزرگوار و پرستاران عزیز را پاسداری کنند.
در این جلسه رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ابهر گفت: با توجه به اشتغال ۱۱هزار کارگر در صنایع شهرستان ابهر پالایش کرونایی حوزه صنعت در دستور کار متولیان بهداشت و درمان شهرستان ابهر قرار دارد.
کوروش شعبانی افزود: متاسفانه ۴۰ درصد اعضای خانواده هایی که در آن یک فرد کرونایی مثبت گزارش شده است درگیر بیماری کرونا شده اند.
شعبانی تاکید کرد: رسیدگی به بیمار کرونایی بهبود یافته شرایط خاصی دارد که این شرایط فقط در نقاهتگاه ها وجود دارد.
وی اظهار داشت: از نظر پزشکی نقاهتگاه بهترین و مناسب ترین مکان برای رسیدگی به بیمار و جلوگیری از واگیری و سرایت ویروس به سایر اعضای خانواده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟