پویش ضدعفونی مناطق محروم در مرکز «رحما بینهم»


پویش ضدعفونی مناطق محروم در مرکز «رحما بینهم»

مرکز رحماء بینهم وابسته به بخش تربیت و آموزش آستان قدس عباسی اقدام به پاکسازی و ضدعفونی تعدادی از مناطق محروم در شهر کربلا کرد. همچنین منزل کودکانی که تحت پوشش این مرکز قرار دارند، ضدعفونی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، تلاش کارکنان آستان قدس عباسی در شکل‌های مختلف آن و در ادامه پویش‌های جلوگیری از گسترش ویروس جدید کرونا افزایش می‌ یابد. در تازه‌ ترین اقدام، مرکز "رحماء بینهم" وابسته به بخش تربیت و آموزش، اقدام به پاکسازی و ضدعفونی تعدادی از مناطق محروم در شهر کربلا کرد. همچنین منزل کودکانی که تحت پوشش این مرکز قرار دارند، ضدعفونی شد.

این اقدام از طریق گروهی که توسط این مرکز تشکیل شده است و با همراهی مجموعه‌ای از جوانان کربلایی انجام پذیرفت. پویش پاکسازی و ضدعفونی ابتدا از مناطق مستضعف نشین استان آغاز شد و در ادامه منازل خانواده‌هایی که کودکان آنان تحت پوشش این مرکز قرار دارند، ضدعفونی شد. در این پویش مواد ویژه‌ای که کمیته پیشگیرانه آستان قدس عباسی تعیین کرده و توسط شرکت "خیرالجود" فراهم شده است استفاده شد. این مواد مطابق با درصد‌های تعیین شده از سوی مراجع ذیصلاح تهیه شده است.

همچنین آستان قدس عباسی برای هر یک از خانواده‌های تحت پوشش این مرکز، یک بسته بهداشتی فراهم کرد.

اهالی این مناطق به نوبه خود از این اقدام مرکز "رحماء بینهم" به نمایندگی از آستان قدس عباسی سپاسگزاری کردند. این اقدامات در راستای دستورالعمل‌ها و آموزش‌های بهداشتی صادره از سوی کمیته پزشکی آستان قدس عباسی و اداره بهداشت کربلا صورت می‌گیرد.

شایان ذکر است که پروژه (رحماء بینهم) یک طرح یکپارچه بشردوستانه برای مراقبت از کودکانی است که حمایت خانواده را از دست داده‌اند و آستان قدس عباسی تکفل و سرپرستی آنان را به عهده گرفته است.

نکته قابل توجه اینکه آستان قدس عباسی طبق برنامه خاصی پویش پاکسازی و ضدعفونی که توسط کمیته اقدامات پیشگیرانه این آستان راه اندازی شده است را پیگیری می‌کند. این پویش، ضدعفونی آستان قدس، شهر قدیمی و محله‌های استان را هدف قرار داده است.

پایان پیام/42

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عامل چاقی مردان و زنان یکسان است؟