برگزاری هیئت مجازی در سالروز ولادت امام زمان (عج) در جهرم


برگزاری هیئت مجازی در سالروز ولادت امام زمان (عج) در جهرم

حجت الاسلام قناعتیان از برگزاری هیئت مجازی در سالروز ولادت امام زمان (عج) خبر داد که به همت کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» و کانون «مداحان» شهرستان جهرم برگزار می شود.

حجت الاسلام «حمیدرضا قناعتیان» با تبریک میلاد سرتاسر سعادت منجی عالم بشریت حضرت «مهدی (عج) به برگزاری ویژه برنامه جشن و سرور این امام همام به صورت مجازی خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در این برنامه که به مدت 2 شب برگزار می شود، از سخنرانی روحانیون و مداحی مداحان اهل بیت (ع) بهره مند می شویم.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» جهرم افزود: این ویژه برنامه امشب با سخنرانی حجت الاسلام «علی زینی» و فردا شب با سخنرانی حجت الاسلام «محمدرضا حسینی» همراه است.

وی بیان کرد: همچنین «محسن ذاکری»، «ابوالفضل قناعت پیشه»، «فرید بشارتی»، «میثم غضنفری»، «فرشید میرزایی»، «امین بشارتی»، «سجاد بهروزی»، «علیرضا عطایی» به مولودی خوانی در وصف دوازدهمین پیشوای مسلمین جهان می پردازند.

حجت الاسلام قناعتیان، خاطرنشان کرد: این آیین چهارشنبه و پنجشنبه 20 و 21 فروردین از ساعت 21 در صفحه اینستاگرام کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» و کانون بسیج مداحان شهرستان جهرم پخش می شود.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند