تهیه و توزیع 40 هزار بسته عیدانه نیمه شعبان توسط خادمان مسجد مقدس جمکران


تهیه و توزیع 40 هزار بسته عیدانه نیمه شعبان توسط خادمان مسجد مقدس جمکران

سلیمیان با بیان‌اینکه خادمان جمکران در ایام تعطیلی این مسجد مقدس برای مقابله با کرونا نیز فعالیت‌‌ دارند، گفت: تهیه 40 هزار بسته عیدانه توسط 40 نفر از خادمان خواهر این مسجد برای نیمه شعبان ازجمله این اقدامات است.

«مجید سلیمیان» در گفتگو با خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان درباره خدمات پشتیبانی خادمان مسجد مقدس جمکران در ایام مقابله با کرونا، اظهار کرد: تعمیر و نگهداری سرویس های اصلی، ژنراتورها و نصب موارد تاسیساتی برای ارائه خدمات با مشارکت حدود 40 تن از خادمانی که از شهرستان ها به صورت جهادی در مسجد حضور یافته اند، در حال انجام است.

مدیر پشتیبانی مسجد مقدس جمکران ادامه داد: علاوه بر این، با لجستیک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای استقرار تجهیزات و ماشین ها اعم از سردخانه و جرثقیل در مسجد هماهنگی به عمل آمده است.

تهیه و توزیع 40 هزار بسته عیدانه نیمه شعبان توسط خادمان مسجد مقدس جمکران

وی با اشاره به اجرای پویش «قربانی برای سلامتی امام زمان(عج)» تصریح کرد: این پویش که با نیت سلامتی حضرت(عج) و دفع بلای کرونا از جهان راه اندازی شده با استقبال بالای علاقمندان به حضرت بقیه الله الاعظم(عج) همراه است. گوشت های حاصل از این پویش بسته بندی شده و همراه با بسته های عیدانه درب منازل محرومان و نیازمندان حاشیه مسجد مقدس جمکران، روستای جمکران، محله اسماعیل آباد، مناطق محروم قم و نیز کادر درمانی و بیماران بیمارستان ها توزیع می شود.

سلیمیان اعلام کرد: بنابر هماهنگی به عمل آمده با جامعه المصطفی(ص) العالمیه، یک روز مانده به نیمه شعبان یعنی فردا (چهارشنبه، 20 فروردین ماه) طلاب این مرکز با تجهیزات در میعادگاه منتظران حضور یافته و آنجا را ضدعفونی کنند تا فضا برای حضور سخنرانان و مداحان و نیز اصحاب رسانه و کادر رسانه ملی به منظور پوشش رسانه ای و مجازی جشن و احیای شب نیمه شعبان که بدون مخاطب در مسجد برگزار می شود، از نظر بهداشتی و تدابیر ایمنی آماده شود.

مدیر پشتیبانی مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه گروه 35 نفره شبانه‌روز برای هماهنگی برنامه های فرهنگی و ارتباط با رسانه آماده هستند، گفت: با کمک خیران 40 هزار بسته عیدانه ویژه نیمه شعبان به سراسر کشور ارسال می شود. 40 نفر از خادمان خواهر یک هفته است که کار آماده سازی این بسته ها را انجام می دهند.

تهیه و توزیع 40 هزار بسته عیدانه نیمه شعبان توسط خادمان مسجد مقدس جمکران

وی با بیان اینکه این بسته ها میان گروه هدف شناسایی شده از سوی معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران توزیع می شود، خاطرنشان کرد: در این ایام و حین انجام این فعالیت ها، آشپزخانه مسجد مقدس جمکران برای تهیه غذای تبرکی خادمان و دست اندرکاران برنامه های نیمه شعبان فعال است.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبحانه خبری، 1 اردیبهشت 1403؛ از دفع حمله منتسب به اسرائیل به تاسیساتی در اصفهان تا اطل...