واکنش مسی به شایعات پیرامونش


واکنش مسی به شایعات پیرامونش
مهاجم تیم فوتبال بارسلونا نسبت به شایعات پیرامونش واکنش نشان داد و آن‌ها تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از آس، بحران کرونا روی اخبار هم تأثیر گذاشته است. هر روز می‌توان در شبکه‌های اجتماعی اخباری را خواند که کمی بعد تکذیب می‌شوند یا عکس‌هایی را دید که به تاریخ مورد نظر ارتباطی ندارند. در دوران فراگیری کرونا ۱.۵ میلیون اکانت مشکوک پیدا شدند که اطلاعات غلط منتشر می‌کردند. لیونل مسی در چنین شرایطی یکی از توئیت‌های یک رسانه آرژانتینی را تکذیب کرد. این رسانه نوشته بود که مسی به اینتر خواهد پیوست و همچنین مدعی شده بود که ۱.۶ میلیون یورو برای ضمانت آزادی رونالدینیو از زندان را ستاره آرژانتینی پرداخت کرده است.

مهاجم بارسلونا عادت ندارد علنی درباره شایعات پیرامونش صحبت کند. با این حال او در مقابل موجی از این اخبار غلط تصمیم گرفت واکنش نشان دهد. مسی با این کار خود علامتی به باشگاهش داد. ستاره آرژانتینی هنوز قراردادش را با بارسلونا تمدید نکرده است و در صورت عدم توافق می‌تواند در تابستان پیش رو تیم کاتالانی را ترک کند؛ هر چند کاپیتان بارسا بارها در مصاحبه‌های مختلف از علاقه‌اش به آبی‌اناری‌ها صحبت کرده است.

مسی در آخرین مصاحبه اش با موندو دپورتیوو گفت: بارها گفته‌ام که هدفم ادامه دادن در باشگاه بارسلونا است؛ زمانی که باشگاه و هواداران خواهان ماندنم باشند. از طرف من هیچ مشکلی وجود ندارد.

با این حال هنوز بارسا و مهاجم آرژانتینی به توافق نرسیده‌اند و ممکن است به خاطر مشکل مالی باشگاه (به دلیل کرونا) مذاکرات مطابق انتظار پیش نرود. این در حالی است که مسی از طریق اینستاگرامش دوباره به خوسپ ماریا بارتومئو (رییس باشگاه بارسلونا) یادآوری کرد که نمی‌خواهد به پیشنهادهای خارج از باشگاه کاتالانی فکر کند.

واکنش مسی به شایعات پیرامونش

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...