جاده‌های کردستان لغزنده است با احتیاط رانندگی کنید


جاده‌های کردستان لغزنده است با احتیاط رانندگی کنید

سنندج - ایرنا - رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی کردستان گفت: با توجه به بارندگی در تمام محورهای استان و خلوت بودن جاده‌ها، رانندگان با دقت رانندگی کرده و برای حفظ سلامت خود و دیگران از سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند.

سرهنگ عیسی گوهری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از آنجایی که در روزهای اخیر تردد در جاده‌های استان بسیار کمتر شده لذا رانندگان باید دقت و توجه بیشتری داشته و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

وی به بارش باران (در برخی نقاط بارش برف) در محورهای مواصلاتی استان و لغزندگی جاده‌ها اشاره کرد و یادآور شد: بارندگی، دید و میزان عکس‌العمل رانندگان در جاده‌ها را کاهش می‌دهد، پس رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب ضروری است.

رییس پلیس راه کردستان خواستار پرهیز رانندگان از سرعت و سبقت غیرمجاز شد و اضافه کرد: مردم در شرایط کنونی و تا حد امکان از انجام سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.

سامانه بارشی که از روز دوشنبه وارد استان شده تا شنبه فعالیت خود را در تمام نقاط ادامه می‌دهد و در روزهای آینده در برخی مناطق استان احتمال اینکه موجب آبگرفتگی معابر شود، دور از انتظار نیست.

پیش‌بینی شده بیشترین فعالیت این سامانه تا ظهر جمعه در شهرستان‌های کامیاران، سروآباد، قروه، دهگلان، مریوان، شرق سقز و دیواندره و شمال بیجار باشد، ضمن اینکه این سامانه روز شنبه از آسمان کردستان خارج می‌شود اما مجددا از روز دوشنبه هفته آینده شاهد ورود یک سامانه بارشی دیگر خواهیم بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا