کاهش موارد ابتلا و کاهش افراد فوت شده نتیجه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی


کاهش موارد ابتلا و کاهش افراد فوت شده نتیجه اجرای طرح  فاصله گذاری اجتماعی

معاون بهداشت وزارت بهداشت از غربالگری 70 میلیون و سیصد و پنج هزار نفر از هموطنان در قالب بسیج ملی مقابله با کرونا تا ظهر امروز خبر داد.

کاهش موارد ابتلا و کاهش افراد فوت شده نتیجه اجرای طرح  فاصله گذاری اجتماعی

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت اظهار کرد: همکاران حوزه بهداشت در اقصی نقاط کشور و تیم های داوطلب در حال اجرای این بسیج ملی می باشند.

او ادامه داد: یکی از نتایج مهم این غربالگری کاهش مراجعات به مراکز درمانی و خدمت رسانی به مراجعان در پایگاه ها و مراکز جامع سلامت بوده است .

معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به ثمربخش بودن بسیج ملی مقابله با کرونا و طرح فاصله گذاری اجتماعی افزود: کاهش موارد ابتلا و کاهش افراد فوت شده در روزهای اخیر نتیجه اجرای این دو طرح و توجه هموطنان به راهکار در خانه ماندن طی روزهای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی است.

رئیسی با تاکید مجدد بر اهمیت در خانه ماندن گفت: عدم ترددهای غیرضروری در سطح شهرها و انجام خریدها به صورت آنلاین و اینترنتی نقش بسزایی در کاهش موارد ابتلا و قطع زنجیره انتقال این ویروس در روزهای آینده خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: افزایش راهکار بازدارنده غیر موجه سبب بروز آسیب در کنترل بیماری می‌شود

معاون بهداشت وزارت بهداشت در پایان ضمن تاکید بر حضور همه مردم در بسیج ملی مقابله با کرونا گفت : از همه هموطنان می خواهم از طریق سامانه تلفنی 4030 و یا سامانه اینترنتی salamat.gov.ir در این بسیج ملی شرکت کنند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان