جنایت های رژیم صهیونیستی در حق ملت فلسطین تا امروز ادامه دارد


جنایت های رژیم صهیونیستی در حق ملت فلسطین تا امروز ادامه دارد

عضو کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین با اشاره به جنایت های رژیم صهیونیستی در حق ملت فلسطین به ویژه جنایت «دیریاسین»، گفت: این رژیم همچنان جنایت های خود را در حق این ملت مظلوم ادامه می دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الیوم السابع، «حنان عشراوی» عضو کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین در بیانیه ای به مناسبت هفتاد و دومین سالروز کشتار «دیریاسین» از جامعه بین الملل خواست تا مسئولیت اخلاقی، قانونی، انسانی و سیاسی خود را در قبال ملت مظلوم فلسطین و تجاوزگری رژیم صهیونیستی بپذیرد.

در این بیانیه آمده است که در کشتار دیریاسین بین 250 تا 360 نفر از ساکنان این روستا شهید شدند؛ دو گروه صهیونیستی «اشترن» و «ایرگون» در 9 آوریل سال 1948 میلادی با حمله به روستای دیریاسین این جنایت را رقم زدند.

عشراوی گفت: سالروز این جنایت دردناک امسال با شیوع بیماری خطرناک و کشنده در سراسر جهان مصادف شده است، این درحالی است که ملت ما از ده ها سال پیش با آفت اشغالگری و جنایت مبتنی بر دکترین پاکسازی قومی و کوچ اجباری و کشتار روبه رو است، آفتی که موجودیت، سرزمین و هویت فلسطین را تهدید می کند.

وی افزود: کشتارهایی که رژیم صهیونیستی در دیریاسین، کفرقاسم، الطنطوره، نصرالدین، صالحه، اللد، الدوایمه، حیفا، بیت داراس، یازور و سه جنگ در نوار غزه مرتکب شده است، همچنین جنایت های روزانه در حق ملت فلسطین و متوقف کردن تلاش های فلسطین برای مبارزه با ویروس کرونا به خصوص در قدس اشغالی، نمونه های بارزی از وحشیگری، افراطی گری و نژادپرستی این رژیم به شمار می آید.

عضو کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین تاکید کرد: رژیم اشغالگر با حمایت و همکاری کاخ سفید ، تسلط بر این سرزمین و ساخت شهرک های استعماری و گسترش آن، یهودی سازی قدس، محاصره نوار غزه و اجرای برنامه های توسعه طلبانه خود را ادامه می دهد. این مسئله دلیل روشنی است که این رژیم به قطعنامه های بین المللی و بشردوستانه سازمان ملل اهمیت ندهد.

وی از جامعه بین الملل خواست تا مقامات رژیم صهیونیستی را به دلیل اشغالگری و جنایت هایشان بازخواست کند و با مهار جنایت های این رژیم، به اشغالگری سرزمین فلسطین پایان دهد.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنج عضو استان قم به باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی "قاف" راه یافتند