بیش از 400 ملوان ناو آمریکایی تئودور روزولت کرونایی شدند


بیش از 400 ملوان ناو آمریکایی تئودور روزولت کرونایی شدند

براساس آخرین آمار، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در ناو آمریکایی تئودور روزولت به بیش از 400 نفر رسید.

بیش از 400 ملوان ناو آمریکایی تئودور روزولت کرونایی شدند

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بیزنس اینسایدر، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در میان ملوانان ناو «یو اس تئودور روزولت» به بیش از ۴۰۰ نفر رسیده است.

نیروی هوایی آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد یکی از ملوانان ناو تئودور روزولت، که در سواحل گوام لنگر انداخته، به دلیل وخامت وضعیت جسمانی ناشی از ابتلا به ویروس کرونا به بیمارستان منتقل شده است. معاون رئیس ستاد مشترک نیرو‌های ارتش آمریکا روز پنج‌شنبه بستری شدن این ملوان آمریکایی را تائید کرد.

پس از انجام آزمایش کرونای ۹۰ درصد از خدمه ناو آمریکایی، نتیجه آزمایش ۴۱۶ نفر مثبت اعلام شد. این در حالی است که روز چهارشنبه یکی از مقامات دفاعی آمریکا اعلام کرد حدود ۲۸۶ تن از ملوانان ناو یو اس اس تئودور روزولت به کووید -۱۹ مبتلا شده‌اند. خدمه این ناو همچنان در انتظار نتیجه بیش از هزار آزمایش ابتلا به کرونا هستند.

تاکنون ۲۳۲۹ ملوان این ناو به ساحل منتقل شده‌اند که ۱۷۰۰ تن از آن‌ها در هتل‌ها ساکن هستند. فرمانده این ناو پیش از این درباره شیوع ویروس کرونا در بین کارکنان این کشتی هشدار داده و اقدام فوری را برای نجات ملوانان درخواست کرده بود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی