جرج کانوی: استیضاح عملکرد ضعیف ترامپ در برابر شیوع کرونا را توجیه نمی‌کند


جرج کانوی: استیضاح عملکرد ضعیف ترامپ در برابر شیوع کرونا را توجیه نمی‌کند

یک گروه محافظه کار آمریکایی ادعای رئیس جمهور این کشور درباره ممانعت استیضاح در واکنش به موقع در مقابل همه گیری ویروس کرونا را تکذیب کرد.

جرج کانوی: استیضاح عملکرد ضعیف ترامپ در برابر شیوع کرونا را توجیه نمی‌کند

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، جرج توماس کانوی، همسر مشاور ارشد دونالد ترامپ ادعای رئیس جمهور آمریکا در خصوص اینکه پیگیری استیضاح او در اوایل سال جاری در کار او برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این کشور اخلال ایجاد کرده را رد کرد.

یک گروه محافظه کاری که علیه انتخاب مجدد ترامپ در انتخابات امسال فعالیت می‌کند، امروز پنج شنبه با انتشار ویدئویی ادعای رئیس جمهور آمریکا را در این خصوص تکذیب کرد. کانوی از اعضای ارشد این گروه است.

اخیرا کلیپی منتسب به حامیان ترامپ در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که در آن با اشاره به همه گیری ویروس کرونا در جهان، آمده است: این ویروس تاکنون بیش از ۳ برابر حادثه ۱۱ سپتامبر از میان آمریکایی‌ها قربانی گرفته است. در این ویدئو روند استیضاح ترامپ در کنگره آمریکا را عامل ایجاد اختلال بر سر راه رئیس جمهور این کشور برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا عنوان کرده است.

ترامپ در کنفرانسی خبری در ۳۱ مارس اعلام کرد احتمالا استیضاح باعث انحراف توجه او در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا شده است. هر چند رئیس جمهور آمریکا همچنان از عملکرد خود در مواجهه با همه گیری ویروس کرونا تعریف و تمجید کرد.

گروه فعال ضد انتخاب مجدد ترامپ، همچنین اخیرا ویدئوی را منتشر کرد که در آن یادآور می‌شود پیتر ناوارو، مشاور تجاری کاخ سفید در ماه ژانویه به ترامپ در خصوص پیامد‌های منفی ناشی از شیوع ویروس کرونا در آمریکا هشدار داده است. هشدار ناوارو پیش از اعلام حالت اضطراری از سوی سازمان بهداشت جهانی به دلیل شیوع ویروس کرونا صورت گرفت.

بنا بر گزارش دانشگاه جان هاپکینز، تا صبح روز پنج شنبه بیش از ۴۳۵ هزار نفر در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شدند که از این تعداد نزدیک به ۱۵ هزار تن جان باختند.

آمریکا همچنان در صدر کشور‌های جهان از نظر تعداد مبتلایان به ویروس کرونا قرار دارد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش