جمع آوری 400هزار لیتر آب از معابر کاشان


جمع آوری 400هزار لیتر آب از معابر کاشان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: کارکنان عملیاتی ایستگاه‌های پنج گانه این سازمان بیش از 400 هزار لیتر آب از معابر سطح شهر جمع آوری و هدایت کرده است.

محمد مسعود چایچی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: شدت و میزان بارندگی در دو روز اخیر به گونه ای بود که از ساعت ۲۱ چهارشنبه تا ساعت ۱۲ روز پنجشنبه، ۲۷ ماموریت جمع آوری آب از معبرهای شهر انجام شده و ۴۰۰ هزار لیتر آب از معابر سطح شهر جمع آوری شده است.

وی افزود: نقاط و معبرهایی که دچار آبگرفتگی شده بودند، با تلاش نیروهای آتش نشانی شناسایی و آب به وسیله تانکر از مناطق مسکونی به بیرون شهر انتقال یافته و در برخی معابر، آب به مسیرهای مطمئن هدایت شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان با اشاره به هدایت این روان آب ها به چاه‌های جذبی و رودخانه‌ها تصریح کرد: آتش نشانان کاشانی با استفاده از همه تجهیزات و امکانات در قالب ۶۰۰ نفر ساعت فعالیت، ۲۷ عملیات شامل رفع آبگرفتگی و اقدام‌های ایمنی برای محل‌های نشت کرده و آسیب‌دیده از شب گذشته تا کنون انجام دادند.

چایچی اظهار کرد: به منظور جمع‌آوری روان آب‌ها، علاوه بر خودروهای سازمان آتش‌نشانی، ازخودروهای آبرسان شهرداری کاشان نیز استفاده شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان