امام جمعه یزد با خانواده شهید غلامی‌نژاد دیدار کرد


امام جمعه یزد با خانواده شهید غلامی‌نژاد دیدار کرد

یزد- ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد با خانواده شهید غلامی نژاد که مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر از تلاش مادر این شهید تجلیل کرده بودند، دیدار و با آنان گفت و گو کرد.

آیت الله محمدرضا ناصری عصر پنجشنبه در دیدار با خانواده شهید محمدهادی غلامی نژاد (صالح نیا) گفت: خانواده شهدا چشم و چراغ این جامعه هستند و این باعث خوشحالی است که همواره در همه فعالیت‌های خیر و کارهای عام‌المنفعه حضور خانواده شهدا چشمگیر و اثرگذار است .

وی ادامه داد: خانواده شهدا عزیزترین داشته خود که فرزندانشان است، را تقدیم انقلاب کردند و همواره در همه صحنه‌ها حافظ انقلاب و اسلام هستند و در مشکلات اخیر شیوع ویروس کرونا نیز به کمک و یاری اقشار مختلف مردم آمده‌اند.

ناصری اظهار داشت: فعالیت مادر شهید غلامی نژاد در زمینه دوخت ماسک به صورت خیرخواهانه و اهدای آن به مراکز درمانی قابل تقدیر است بویژه آن که رهبر انقلاب در بیاناتشان از این اقدام تجلیل کردند و بسیار خرسندیم که نام یزد همواره با مردمانی با ایمان همراه شده است.

فاطمه فائزی مادر شهید غلامی‌نژاد نیز گفت: بسیار خوشحال شدم که مقام معظم رهبری این خدمت کوچک ما را دیده‌اند و اصلا برایم باورکردنی نبود و من حاضرم جانم را تقدیم ایشان کنم و ما هرچه داریم در راه اسلام و انقلاب فدا می‌کنیم و هرگز از یاری رهبر انقلاب و نظام دست برنخواهیم داشت.

غلامرضا صالح نیا (غلامی نژاد) پدر شهید نیز گفت: همسرم با کمک چند نفر از همسایه‌ها که عمدتا از خانواده شهدا و جانبازان هستند و همچنین تعدادی از بانوان از بستگان با چرخ خیاطی خانگی روزانه بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ عدد ماسک و همچنین بیش از ۱۰ دست گان تهیه می کنند و در این راه من هم هر کمکی که از دستم برمی‌آید انجام می‌دهم.

رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر خود از اقدامات خیرخواهانه اقشار مختلف به خصوص خانواده‌های شهدا که در شرایط انتشار ویروس کرونا در زمینه‌های مختلف به نیازمندان امدادرسانی می‌کنند، قدردانی کرد که یکی از افرادی که معظم له از خدمات وی یاد کردند، مادر شهید غلامی‌نژاد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) هشت حقیقت جالب در مورد اژد‌های کومودو