کشف 274 قبضه سلاح غیرمجاز در خوزستان


کشف 274 قبضه سلاح غیرمجاز در خوزستان

اهواز - ایرنا - فرمانده انتظامی خوزستان گفت: 274 قبضه سلاح غیرمجاز با بیش از چهار هزار فشنگ در پنج روز گذشته در خوزستان کشف و 229 نفر از عاملان تیراندازی‌ها شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار حیدر عباس زاده در تشریح جزییات این خبر بیان کرد:در راستای مبارزه با دارندگان سلاح غیر مجاز، عاملان خرید و فروش سلاح و مهمات غیرمجاز و عاملان تیراندازی‌ها، و نیز ارتقای امنیت عمومی استان، طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز و دستگیری افرادی که به سمت منازل، اماکن، مغازه ها و خودروها تیراندازی می‌کنند، با برنامه ریزی مناسب و ارایه راهکارهای اجرایی، دستورات عملیاتی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ابلاغ شد.

وی افزود: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری سایر یگان ها با کار اطلاعاتی و تلاش مستمر در خوزستان در پنج روز گذشته با هماهنگی قضایی در چند عملیات پی در پی، ۲۲۹ نفر از عاملان تیراندازی ها و دارندگان سلاح غیر مجاز را شناسایی و دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۴۶ قبضه سلاح جنگی ۲۲۸ قبضه سلاح شکاری و در مجموع ۲۷۴ قبضه سلاح غیرمجاز به همراه چهار هزار و ۵۶۲ عدد انواع فشنگ کشف شد.

سردار عباس زاده با بیان اینکه متهمان به مراجع قضایی تحویل داده شدند گفت: نیروی انتظامی خوزستان مصمم است برای مقابله با خرید و فروش سلاح، دارندگان سلاح های غیرمجاز و عاملان تیراندازی برخورد جدی داشته تا محیط را برای متخلفان ناامن و برای آحاد مردم آرامش در پی داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !