تلاش عربستان برای انتقال ویروس کرونا به یمن+ فیلم


تلاش عربستان برای انتقال ویروس کرونا به یمن+ فیلم

شبکه تلویزیونی المسیره در گزارشی از تلاش عربستان برای انتقال و شیوع ویروس کرونا در یمن پرده برداشت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی المسیره از تلاش جدید عربستان سعودی برای انتقال و شیوع ویروس کرونا در یمن خبر داد.

بنابر گزارش المسیره، بحران بهداشتی تمامی کشور یمن را در بر گرفته و این نتیجه ۵ سال حمله هدفمند به زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی و محاصره یمن از سوی ائتلاف متجاوز سعودی است.

آنچه در این گزارش نشان داده شده این است که در سایه شیوع ویروس کرونا، عربستان سعودی نه تنها تجاوز خود را کاهش نداده بلکه افراد بسیاری را از گذرگاه‌های زمینی تحت سلطه خود بدون گرفتن هیچ آزمایشی وارد یمن می‌کند و قصد دارد این ویروس را به یمن انتقال دهد.

همچنین عربستان کشور‌های دیگر را در تنگنا قرار داده تا به مردم یمن کمک نکنند و از ورود هرگونه کمک‌های بهداشتی ارسال شده به یمن خودداری می‌کند.

سکوت جامعه جهانی در مقابل این تجاوز و بحران انسانی که گریبان‌گیر مردم یمن است باعث شده تا عربستان به جنایات خود ادامه دهد.

در این گزارش آمده که سازمان ملل نیز به بهانه کمبود بودجه، شماری از برنامه‌های خود را در یمن متوقف کرده است و اکنون و در زمانی که این کشور نیازمند کمک مالی برای مقابله با ویروس کرونا است هیچ اقدامی از سوی سازمان‌های بین‌المللی صورت نمی‌گیرد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید