ناپایداری‌های جوی در آسمان کردستان تا روز شنبه ادامه دارد


ناپایداری‌های جوی در آسمان کردستان تا روز شنبه ادامه دارد

سنندج - ایرنا - پیش‌بین مسوول هواشناسی کردستان گفت: ناپایداری‌های جوی که هم اکنون در آسمان این استان استقرار یافته و موجب بارش‌های پراکنده و گاهی شدید شده تا روز شنبه هفته آینده ادامه دارد.

خسرو سیف پناهی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سامانه بارشی که از روز دوشنبه وارد استان شده تا شنبه فعالیت خود را در تمام نقاط ادامه می‌دهد و در روزهای آینده در برخی نقاط استان احتمال اینکه موجب آبگرفتگی معابر شود، دور از انتظار نیست.

وی اضافه کرد: بیشترین فعالیت این سامانه امروز تا ظهر جمعه در شهرستان‌های کامیاران، سروآباد، قروه، دهگلان، مریوان، شرق سقز و دیواندره و شمال بیجار خواهد بود.

پیش‌بین مسوول هواشناسی کردستان یادآور شد: این سامانه روز شنبه از آسمان کردستان خارج می‌شود اما آسمان استان مجددا از روز دوشنبه هفته آینده شاهد ورود یک سامانه بارشی دیگر خواهد بود.

سیف پناهی افزود: از لحاط دمایی نیز فردا جمعه به نسبت امروز روند افزایش چهار درجه‌ای را خواهیم داشت ولی تا اواسط هفته آینده دمای استان ثابت است و هیچ گونه افزایش و کاهشی نخواهد داشت.

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته نیز بیشترین میزان بارش‌ها با ۱۷ میلیمتر در موچش کامیاران، ۱۶ میلیمتر در قاملوی قروه و ۱۳ میلیمتر در شهر قروه روی داد و در این مدت سلین با ۱۷ درجه سانتی گراد بالای صفر گرمترین و زرینه با منفی یک درجه سردترین نقاط استان بودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام