پلیس اماکن از 9 هزار واحد صنفی کردستان بازدید کرد


پلیس اماکن از 9 هزار واحد صنفی کردستان بازدید کرد

سنندج - ایرنا - فرمانده انتظامی کردستان گفت: از حدود 9 هزار واحد صنفی در طرح فاصله گذاری اجتماعی از سوی پلیس اماکن بازدید شد و با 549 مورد از واحدهای صنفی متخلف نیز برخورد قانونی بعمل آمد.

سردار علی آزادی روز پنجشنبه با اشاره به بازدید و نظارت بر حدود ۹ هزار واحد صنفی از ابتدای طرح فاصله گذاری اجتماعی اظهار داشت: طی این مدت ۵۴۹ واحد صنفی متخلف که به توصیه ها و تذکرات ابلاغی توجه نکرده بودند پلمب و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری و با ۱۸۵ خودروی متخلف برخورد قانونی شد.

وی با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به عنوان یکی از ماموریت های نیروی انتظامی در کاهش و قطع زنجیره کرونا افزود: اجرای این طرح که مطالبه عمومی است، مشارکت و همکاری همه شهروندان را می طلبد و امیدواریم شهروندان کردستانی این موضوع را جدی گرفته و همچنان از هرگونه تردد و سفر غیر ضروری خودداری کنند.

سردار آزادی کاهش و قطع این ویروس منحوس را در گرو همکاری و مشارکت همه سازمان‌ها به خصوص مشارکت مردمی دانست و اضافه کرد: هدف فقط سلامت مردم است و نیروی انتظامی در راستای تامین سلامت و امنیت مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

سردار آزادی با بیان اینکه نیروهای انتظامی امروز و در جبهه ای دیگر و در کنار وظیفه ذاتی خود که همان تامین امنیت مردم است در راستای تامین سلامت نیز با مدافعان سلامت همکاری دارند، یادآور شد: جهاد برای دفاع از سلامت عمومی جلوه دیگری از ایثارگری مدافعان امنیت است.

وی تاکید کرد: کنترل عبور و مرور خودروها در معابر درون و برون شهرها، نظارت بر واحدهای صنفی با همکاری جامعه اصناف و محدودیت تردد در تفرجگاه‌ها و مناطق گردشگری و پیشگیری از هرگونه تجمع در اماکن غیر ضرور، جلوه‌ای از ماموریت‌های نیروهای خدوم انتظامی در راستای تامین سلامت مردم است.

فرمانده انتظامی کردستان گفت: ناجا امروز نیز همانند تمام عرصه‌های جهاد، در صف اول ایثارگری ایستاده و در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا همراه مدافعان سلامت و امنیت است.

رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تا ظهر پنجشنبه ۲۱ فروردین ۶۶ هزار و ۲۲۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۱۱۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان ناشی از این ویروس در کشور نیز به چهار هزار و ۱۱۰ نفر رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا