لباس بارسلونا ؛ بازگشت به یک دهه قبل + سند


لباس بارسلونا ؛ بازگشت به یک دهه قبل + سند

کمپانی نایک برای طرح لباس فصل بعد بارسلونا سری به گذشته زده است. نوشته لباس بارسلونا ؛ بازگشت به یک دهه قبل + سند اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

لباس بارسلونا ؛ بازگشت به یک دهه قبل + سند

طرحی از کیت باشگاه بارسلونا
نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۹:۳۸
لباس بارسلونا ؛ بازگشت به یک دهه قبل + سند

کمپانی نایک برای طرح لباس فصل بعد بارسلونا سری به گذشته زده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در هفته های اخیر البسه احتمالی بسیاری از تیم های بزرگ برای فصل بعد منتشر شده که تجربه نشان می دهد معمولا این طرح ها تفاوتی با نسحه اصلی کمپانی های بزرگ ندارند. بارسلونا فصل بعد از لباس هایی بهره می برد که حدود یک دهه قبل نیز مانند آن را بر تن می کرد.

طرح اول لباس احتمالی بارسلونا برای فصل بعد بر خلاف سال های اخیر راه راه ضخیم تری خواهد بود و نوارهای زرد دور یقه یادآور لباس این تیم در سال ۲۰۱۱ است. فصلی که بلوگرانا نمایش فوق العاده ای داشت و علاوه بر فتح لالیگا، موفق شد با غلبه بر منچستریونایتد فاتح لیگ قهرمانان اروپا نیز بشود.

لباس دوم احتمالی بارسلونا به رنگ سیاه و با طرحی ساده خواهد بود. بارسلونا در سال ۲۰۱۲ نیز تقریبا مشابه همین طرح را استفاده کرده بود، اما این بار رنگ مکمل به جای زرد، طلایی خواهد بود.

اما لباس سوم این تیم رنگی متفاوت دارد. کمپانی نایک قصد دارد از رنگ بنفش برای طراحی لباس سوم بهره گرفته و به نظر می رسد رنگ مکمل نیز سبز رنگ خواهد بود. ترکیببی نه چندان هماهنگ که باید دید چه واکنشی از سوی هواداران بارسلونا به همراه خواهد داشت.

لباس بارسلونا ؛ بازگشت به یک دهه قبل + سند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/06