امنیت ملی برای تقویت منافع کشور ثمره تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) است


امنیت ملی برای تقویت منافع کشور ثمره تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) است

سمنان- ایرنا- استاندار سمنان در پیامی به مناسبت ولادت با سعادت منجی عالم بشریت و هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) گفت: ثبات امنیت کشور در جهت گسترش منافع ملی دستاورد بزرگ سربازان گمنام امام زمان(عج) است.

علیرضا آشناگر عصر پنجشنبه در این پیام افزود: پانزدهم شعبان، زادروزِ مبارکِ بزرگ مصلحی است که با ظهورش تمامی انتظارها به پایان خواهد آمد و پرچم صلح و آزادی بر گستره‌ این کره‌ خاکی به اهتزار درمی‌آید وپیام محبت و مهربانی برای تمامی عالمیان نواخته خواهد شد.

وی در ادامه پیام اضافه کرد : از سویی دیگر، نام گذاری این روز فرخنده به نام سربازان گمنام امام زمان به راستی نشان از جایگاه رفیع و نقش اساسی و راهبردی دلیرمردان و شیرزنانی است که بی محابا توطئه‌های دشمنان قسم‌خورده‌ این مرز و بوم را افشا و کشور را از هجمه‌ بیگانگان و ملحدان مصون می‌دارند.

آشناگر در ادامه پیام اظهارداشت است: بی‌شک ایجاد امنیت در عرصه‌های مختلف داخلی و توسعه و ثبات امنیت در جهت گسترش منافع ملی با نگاه برون مرزی از وظایف ذاتی و اقدامات ارزشمند وزارت اطلاعات و کارکنان خدوم و تلاشگر این مجموعه است، تاکنون به درستی از عهده این مهم برآمده‌اند.

استاندار سمنان با تبریک فرارسیدن خجسته میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت، حضرت ولی عصر (عج) به محضر مقام معظم رهبری، رییس جمهوری و به ویژه مردم سرافراز استان سمنان، ابراز داشت: هفته سربازان گمنام امام زمان ( عجل) را به تمامی سختکوشان دلیر وزارت اطلاعات، علی الخصوص کارکنان اداره کل اطلاعات استان سمنان تبریک و تهنیت عرض نموده؛ از درگاه خداوند سبحان، تعجیل در فرج آن حضرت و سربلندی و عزت همه مسلمین و مستضعفین جهان و افتخار و اقتدار بیش از پیش ایران اسلامی را مسئلت می‌نمایم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویر تازه از رزمایش نیروی هوایی جمهوری آذربایجان در منطقه نخجوان