180 واحد نقض‌کننده طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در قم پلمب شد


180 واحد نقض‌کننده طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در قم پلمب شد

قم-ایرنا- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: در راستای اجرای فاصله‌گذاری در استان، از 2 هزار و 657 واحد اقتصادی بازرسی انجام گرفت و 180 واحد پلمب شدند.

محمود سیجانی روز پنجشنبه در گفت‌وگویی اضافه کرد: بازرسی‌ها و دادن تذکرات لازم به‌صورت مشترک و با همکاری اتاق اصناف، اماکن و ناجا استان انجام‌گرفته است.

وی همچنین عنوان کرد: از روز شنبه، بیست و سوم فروردین‌ماه نیز طرح فاصله‌گذاری هوشمند انجام می‌شود.

پوش «در خانه بخریم» در قم آغاز شد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای پویش در خانه بخریم، گفت: باهدف توزیع و دسترسی آسان شهروندان به محصولات بهداشتی ازجمله ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده‌ها از امروز فروش اینترنتی از طریق اپلیکیشن هایپرچی آغاز شد.

وی اضافه کرد: این طرح با همکاری سازمان صمت، دادستانی فروشگاه اینترنتی هایپرچی انجام می‌شود.

سیجانی ابراز کرد: قیمت هر عدد ماسک سه لایه در این طرح ۷۰۰ تومان برای مصرف‌کننده و هزینه ارسال ۲۰۰۰ تومان با درج کد پستی خواهد بود.

به گزارش ایرنا، کیانوش جهانپور روز پنجشنبه ۲۱ فروردین درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و جان باختگان ناشی از آن بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۶۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور به طور قطعی شناسایی شد و با احتساب موارد جدید، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۶۶ هزار و ۲۲۰ نفر رسید.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۷ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و تعداد کل جان باختگان این بیماری در کشور به ۴۱۱۰ نفر رسید. خوشبختانه تا کنون ۳۲ هزار و ۳۰۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

همه ایرانیان می‌توانند با مراجعه به سامانه غربالگری الکترونیکی ویروس کرونا به نشانی اینترنتی https://salamat.gov.ir و تکمیل اطلاعات خواسته شده، گام بلندی در ارتقای سلامت جامعه و شکست ویروس کرونا بردارند./

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها