اولین جشنواره مجازی موسیقی در اسلامشهر برگزار می شود


اولین جشنواره مجازی موسیقی در اسلامشهر برگزار می شود

اولین جشنواره مجازی موسیقی در اسلامشهر برگزار می شوداولین جشنواره مجازی موسیقی در اسلامشهر برگزار می شودرئیس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر گفت: اولین همایش مجازی موسیقی ویژه هنرجویان به مناسب عید نیمه شعبان در دو رشته سنتی و پاپ در این شهرستان برگزار می شود.

میثم مرادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جشنواره با همکاری انجمن موسیقی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر برپا می‌شود.

وی افزود؛ هنرجویان موسیقی در دو رده سنی ۱۲ تا ۲۲ سال و ۲۳ تا ۳۲ سال می توانند آثار خود را تا ٣٠ فروردین ماه جاری در این جشنواره شرکت کنند.

مرادی گفت: شرکت کنندگان در جشنواره موسیقی مجازی در ابتدا فیلم قطعه مورد نظر خود را معرفی کنند، آثار باید به صورت یک قطعه اجرای تصویری (حداکثر تا دو دقیقه) و فقط با دوربین مویابل گرفته شود.

رئیس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه افراد از هرگونه افکت گذاری، تدوین و استفاده از سیستم های صدابرداری خودداری کنند، اضافه کرد: قطعات نباید مبتنی بر بداهه نوازی باشد.

مرادی تاکید کرد: شرکت کنندگان در جشنواره مجازی موسیقی آثار خود را همراه با نام، خانوادگی، تاریخ تولد، مدت دوران آموزش به شماره واتساب

٠٩١٢۵٢۵١۶٠۵ ُ ٠٩١٢۵٢٨٩۵٢٣ ارسال کنند.

وی گفت: هنرجویانی که آثار آنها برگزیده شود باید در روز همایش قطعات را به صورت زنده و کامل اجرا کنند.

مرادی ادامه داد: بعد از بررسی آثار زمان برگزاری اختتامیه جشنواره اعلام و از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر هدایای نفیسی به منتخبان داده می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تعطیلی مدارس تهران و کرج فردا شنبه 1 اردیبهشت 1403؟