آیا فرمت برگزاری بازی های یورو 2020 تغییر خواهد کرد؟


آیا فرمت برگزاری بازی های یورو 2020 تغییر خواهد کرد؟

ایده برگزاری بازی های یورو 2020 در چندین کشور مختلف اروپا از همان ابتدا عجیب بود.

طرفداری - بحران شیوع کرونا ویروس، لیگ های فوتبال در کشورهای اروپایی را به تعطیلی کشاند. تعویق بازی های یورو 2020 این فرصت را به کشورهای این قاره داد که زمان کافی برای به پایان رساندن لیگ های داخلی شان داشته باشند.

به گزارش دیلی میل، یوفا در حال بررسی احتمال تغییر فرمت این بازی هاست. این تورنمنت قرار بود در چندین شهر اروپا برگزار شود و یک تجربه جدید و منحصر به فرد باشد. ولی تعویق بازی ها به سال 2021 و شرایط جدیدی که در اثر بحران کرونا ایجاد شده، همه چیز را تحت تاثیر قرار داده است. حالا برخی از شهرهای میزبان احتمالا قادر نخواهند بود در تاریخ مشخص شده میزبان این بازی ها باشند. اسپانیا و ایتالیا جزو این کشورها هستند. گفتنی است مقرر بود شهرهای بیلبائو و رم هم جزو شهرهای میزبان باشند. در ضمن برخی دیگر از استادیوم های مشخص شده (10 ورزشگاه) برای میزبانی هم در تابستان 2021 میزبان بازی های دیگر هستند و مشخص نیست این تداخل برنامه ها چطور رفع می شود.

فراموش نکنیم این ایده زمانی مطرح و تصویب شد که پلاتینی رئیس یوفا بود. رئیس فعلی یوفا، الکساندر سفرین است و آن طور که از گزارش ها مشخص است، چندان تمایلی به برگزاری بازی های یورو 2020 در چندین شهر مختلف ندارد. مقرر شده بازی های یورو 2020 از 11 ژوئن تا 11 جولای 2021 برگزار شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بی پیکر