امام جمعه زاهدان: امنیت زیرساخت و پیش نیاز همه فعالیت‌هاست


امام جمعه زاهدان: امنیت زیرساخت و پیش نیاز همه فعالیت‌هاست

زاهدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: امنیت به عنوان زیرساخت مهم و پیش نیاز همه فعالیت‌های یک جامعه است و کسانی که در تامین امنیت نقش دارند خدمت بزرگی را به کشور ارائه می‌کنند.

حجت اسلام و المسلمین مصطفی محامی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با تبریک روز سربازان گمنام امام زمان (عج)، اظهارداشت: امنیت همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، پیش نیاز همه کارهایی است که در یک کشور باید انجام گیرد و لازمه رشد در بخش‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و تمام حوزه‌هایی که یک جامعه بخواهد پیشرفت داشته باشد، است.

وی ادامه داد: امنیت به عنوان زیرساخت مهم و پیش نیاز همه فعالیت‌های یک جامعه است و کسانی که در تامین امنیت نقش دارند خدمت بزرگی را به کشور ارائه می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: این افراد چه با نام باشند و چه گمنام، سربازی کشور و نظام اسلامی را انجام می‌دهند.

حجت اسلام و المسلمین محامی گفت: دستگاه‌های مختلفی در تامین امنیت کشور نقش دارند از وزارت اطلاعات تا نیروهای نظامی و انتظامی، همه این مجموعه‌ها در این حوزه نقش آفرینی می‌کنند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان روز سربازان گمنام را به همه فعالان عرصه تامین امنیت کشور تبریک گفت و اظهارداشت: امیدواریم که بیش از پیش در آینده، شاهد امنیت بهتر و بیشتر در سطح جامعه اسلامی باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی