یک هزار کیلوگرم گوشت گرم بین نیازمندان کردستانی توزیع شد


یک هزار کیلوگرم گوشت گرم بین نیازمندان کردستانی توزیع شد

سنندج - ایرنا - همزمان با فرا رسیدن نیمه شعبان و از محل موقوفات، یک هزار کیلوگرم گوشت گرم تهیه و بین خانواده‌های نیازمند استان کردستان توزیع شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان روز پنجشنبه در حاشیه توزیع این کمک‌ها اظهار داشت: این میزان کمک از محل موقوفات استان و بین کارگران، دست فروشان و خانواده نیازمند و بیماران کرونایی توزیع شد.

حجت‌الاسلام محمد کاروند افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه کردستان از آغاز شیوع بیماری کرونا یک هزار سبد کالا و سبد بهداشتی و یک هزار بسته گوشت گرم بین افراد متضرر شده و کم برخوردار توزیع کرده و کمک‌های امروز نیز به مناسبت نیمه شعبان انجام شده است.

وی یادآور شد: برگزاری کاروان شادی با عنوان نسیم انتظار از دیگر برنامه‌های اوقاف در روز نیمه شعبان است که شامل حرکت کاروان مولودی خوانی و مداحی در محلات همجوار بقاع متبرکه شهرستان های سنندج، قروه و بیجار خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان نیز در حاشیه توزیع این کمک‌ها اظهار داشت: پس از بحث کرونا که جامعه ما را دچار مشکل کرده اداره کل اوقاف و امور خیریه کردستان، به کمک‌سایر نهادهای خدمات رسان و حمایتی آمدند و شاهد هستیم این اداره‌کل با موقوفات در اختیار و کمک خیرین، خدمات زیادی به افرادی که تحت‌پوشش هیچ‌نهاد حمایتی نیستند، ارائه می‌دهد.

حسین خوش‌اقبال با بیان اینکه فعالیت‌ها و کمک‌های اوقاف در این زمینه قابل تقدیر است، ابراز امیدواری کرد با هماهنگی و همکاری همه نهادهای خدمت رسان بتوانیم کمک‌خوبی در راستای خدمت رسانی به قشر آسیب پذیر در این ایام داشته باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود