مرگ دو بیمار در راهروهای بیمارستان دیترویت آمریکا


مرگ دو بیمار در راهروهای بیمارستان دیترویت آمریکا

طبق گفته کارمندان بیمارستانی در شهر دیترویت آمریکا، به دلیل کمبود تخت بیمارستانی و نگهداری بیماران در راهروها، دو بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

به گزارش مشرق، وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در بیمارستان شهر "دیترویت" آمریکا بسیار وخیم گزارش شده است؛ دو نفر از بیماران در راهروهای این بیمارستان جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید:

آمار تکان‌دهنده شیوع کرونا در آسایشگاه‌های معلولین نیویورک

تعداد مبتلایان به کرونا از ۱.۵ میلیون نفر گذشت +جدول

پایگاه خبری "CNN" نوشت، کارکنان مراقبت بهداشتی و درمانی بیمارستان "Sinai-Grace" در شهر دیترویت آمریکا خبر از مرگ دو نفر از بیماران مراجعه کننده را در راهروهای این بیمارستان دادند.

بسیاری از پرستاران و کارمندان این بیمارستان در مصاحبه با cnn بیان کردند که وضعیت این بیمارستان بسیار وخیم است و با کمبود تجهیزات درمانی و محافظتی روبه‌رو هستند.

پرستاران این بیمارستان گفتند که به دلیل مراجعه بسیار افراد برای آزمایش، نتایج آزمایش‌های آنان چند روز طول می‌کشد و این مراجعان با علائم بیماری به حال خود رها می‌شوند.

شرایط در این بیمارستان آنقدر وخیم است که همه پرستان شیفت شب این بیمارستان تحصن کرده و تا فراهم نکردن تجهیزات درمانی و محافظتی به کار بازنخواهند گشت.

به گفته یکی از کارمندان خدماتی این بیمارستان، به دلیل کمبود تخت بسیاری از بیماران در راهروهای این بیمارستان نگهداری و درمان می‌شوند.

یکی از پزشکان این بیمارستان در مصاحبه با cnn گفت: « هر پرستار به بیماران بسیاری رسیدگی می‌کند و امکان دارد که در مراجعه بعدی خود، بیمار دیگر نبض نداشته و جان خود را از دست بدهد.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی