سربازان گمنام مجاهدان خاموش انقلاب اسلامی هستند


سربازان گمنام مجاهدان خاموش انقلاب اسلامی هستند

سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: نامگذاری روز نیمه شعبان به نام سربازان گمنام امام زمان (عج) بدلیل آثار پیدا و مجاهدت‌های خاموشی است که اینان در عین گمنامی ارائه می‌دهند.

آیت‌الله سید محمد حسینی شاهرودی روز پنجشنبه به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت قائم (عج) و هفته سربازان گمنام اظهار داشت: هدف مبارزه با دشمنان دین و بشریت است لذا تلاش دارند نظامی را که زمینه ساز ظهور حضرت ولیعصر است، را یاری کنند.

وی با بیان اینکه امام راحل بارها فرموده‌اند نظام اسلامی زمینه ساز ظهور است و اکنون شاهد گرایش جهان به اسلام برای این زمینه سازی هستیم، اضافه کرد: اهل تسنن از شب نیمه شعبان به عنوان شب برات نام می‌برند و همه مسلمانان آن را در امتداد شب‌های قدر می‌دانند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شیعیان در این موضوع که امام زمان(عج) فرزند امام حسن عسکری(ع) و در نیمه شعبان به دنیا آمده‌اند، متفق القول هستند، تاکید کرد: ۱۱۰ نفر از علمای اهل سنت هم قائل به این مهم هستند و عده‌ای هم مهدی موعود(عج) را از فرزندان پیامبراکرم (ص) می‌دانند که بعدها متولد می‌شود.

آیت‌الله حسینی شاهرودی اضافه کرد: با وجود این تفاوت نظرها، همه معتقدند بعد از اینکه ظلم و جور زمین را فرا گرفت، منجی آخرالزمان(عج) قیام و زمین را پر از عدل و داد می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه همه انبیا هم منتظر این ظهور هستند، گفت: چرخه‌ای که از زمان حضرت آدم (ع) آغاز شده باید طی و به تکامل خود که همان رشد بشر است، برسد که این هم بنا بر وعده الهی با پیاده شدن دین خدا در زمیناز سوی حضرت حجت عج میسر می‌شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان به اعتقاد همه مکاتب و ادیان به ظهور منجی اشاره کرد و افزود: همه بشریت قائل به این هستند که روزی منجی برای نجاتشان ظهور می‌کند.

وی هدف گام دوم انقلاب در بیانات رهبر معطم انقلاب را رسیدن به تمدن نوین اسلامی اعلام کرد و یادآور شد: امام راحل همواره نظام جمهوری اسلامی را زمینه‌ساز ظهور معرفی می‌کردند و امروز هم که دنیا به این آگاهی رسیده است، دشمنان سرسخت داخلی و خارجی درصدد هستند تا ایران را تضعیف کنند و این سربازان گمنام هستند که تلاش می‌کنند به امنیت ما خدشه‌ای وارد نشود.

آیت‌الله حسینی شاهرودی به ناامنی امروز دنیا و دشمنی تمام قد استکبار جهانی با کشورمان اشاره کرد و گفت: با وجود همه این مشکلات ایران امن‌ترین کشور دنیاست و دشمن به هر شکلی که خواسته ضربه بزند به ضرر خودش تمام شده است.

وی با بیان اینکه دنیا متحیر از امنیت ایران اسلامی است، اضافه کرد: این امنیت حاصل خدمات نیروهای اطلاعاتی و امنیتی است که در سکوت و گمنامی آسایش را برای مردم تامین می‌کنند چون آنان عاشقان و سربازان امام زمان (عج) هستند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: جبهه مقاومت اسلامی هموراه مورد تهاجم قدرت‌های استکباری بوده و همیشه هم مقاومت بر استکبار پیروز شده تا جاییکه امروز اسلام در دل غرب و اروپا ریشه دوانده است.

وی سالروز ولادت امام عصر(عج) را نشانه‌ای از آینده روشن و امیدبخش برای بشریت دانست و اظهار داشت: در قرآن هم به ظهور وعده داده شده است به این معنا که زمین از آن صالحان و مستضعفان خواهد بود لذا باید با تقویت نظام اسلامی بستر را برای این واقعه مهم آماده کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!