کرونا، جاده سلامت قزوین را بست


کرونا، جاده سلامت قزوین را بست

قزوین - ایرنا - جاده سلامت قزوین به منظور حفظ جان شهروندان در برابر ویروس کرونا تا 31 فروردین ماه جاری بسته شد.

محمد شفیعی، فرماندار شهرستان قزوین روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: این مسیر در خرداد ماه سال ۹۶ و به منظور نشاط و شادابی و همچنین حفظ و ارتقای سلامت شهروندان از سوی شهرداری قزوین مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: جاده سلامت قزوین به طول ۸ کیلومتر و در دو لاین رفت و برگشت، از میدان شورا تا پارک ۱۴۰۰ هکتاری فدک امتداد دارد که با احداث پیاده راه، مسیر دوچرخه‌سواری و همچنین نصب ادوات ورزشی، روزانه مورد استقبال شهروندان و ورزشکاران بی شماری قرار دارد.

شفیعی با بیان اینکه، براساس مشاهدات به عمل آمده مبنی بر تجمع افراد در روزهایی که همه مسوولان و مردم مشغول برنامه‌ریزی در خصوص پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا قرار دارند، به این نتیجه رسیدیم که تا بهبود وضعیت اجتماعی و رفاه حال و سلامتی شهروندان، این جاده را تا آخر فروردین ماه جاری مسدود اعلام کنیم.

فرماندار قزوین یادآور شد: با توجه به اینکه این مسیر محل عبور کارکنان بخشی از دستگاه‌ها و نهادها و همچنین روستاهای واقع شده در شمال قزوین است به همین خاطر نمایندگانی از سپاه، شهرداری، پارک علم و فناوری و روستاهای اطراف روزانه و از ساعت ۸ تا ۹ و ۱۳ تا ۱۴ در میدان شورا مستقر خواهند بود تا نسبت به تایید تردد کارکنان و ساکنان روستاهای مورد هدف اقدام کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط