محورهای مواصلاتی استان قزوین باز است/ رانندگان با سرعت مطمئنه رانندگی کنند


محورهای مواصلاتی استان قزوین باز است/ رانندگان با سرعت مطمئنه رانندگی کنند

سرپرست پلیس‌راه استان قزوین با اعلام اینکه در محورهای مواصلاتی قزوین بارش برف را شاهد هستیم، گفت: محورهای مواصلاتی قزوین باز است اما رانندگی باید با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

سرهنگ قدرت حسنی، سرپرست پلیس‌راه استان قزوین در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر در آزادراه «قزوین-زنجان» حضور دارم و بارش برف از ساعت هفت بامداد پنجشنبه بیست‌ویکم فروردین ماه آغاز شده است و در حال حاضر شاهد بارش پراکنده برف در محورهای مواصلاتی استان هستیم.

سرپرست پلیس‌راه استان قزوین عنوان کرد: با توجه به لغزنده بودن جاده‌ها از رانندگان درخواست می‌شود فاصله طولی را رعایت کرده و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند چون به دلیل بارش، سطح اصطکاک و عکس‌العمل کاهش پیدا می‌کند.

وی بیان کرد: در حال حاضر تردد در تمامی محورهای استان عادی و روان است که این امر گاهی باعث می‌شود رانندگان سرعت خود را افزایش دهند. شب گذشته ساعت ۲۲:۳۰ یک دستگاه خودروی سواری به خاطر خواب‌آلودگی راننده از محور «قزوین-زنجان» خارج شد که این حادثه فوت سرنشین را در پی داشت.

حسنی اشاره کرد: رانندگان بایستی هوشیاری خود را در زمان رانندگی افزایش دهند و در زمانی که ترافیک عادی‌است با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و فریب جاده خلوت را نخورند.

وی افزود: ضرورت دارد رانندگان در ایام رانندگی بیشتر به مقررات راهنمایی و رانندگی توجه کرده و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند چراکه در چند روز گذشته اکثر تصادفات به‌علت عدم رعایت سرعت مطمئنه بوده است.

سرپرست پلیس‌راه استان قزوین تاکید کرد: رانندگان به علائم و تابلوهای هشداردهنده در کنار جاده‌ها توجه کنند تا حادثه‌ای برای خود و دیگر خودروهای عبوری به وجود نیاورند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


برای داشتن عمر سالم و طولانی از میوه‌ها و سبزیجات غافل نشوید