هفت واحد صنفی متخلف در ایرانشهر شناسایی شد


هفت واحد صنفی متخلف در ایرانشهر شناسایی شد

زاهدان- ایرنا- سرپرست اداره صنعت،معدن و تجارت ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: طی بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان هفت واحد صنفی متخلف شناسایی شدند.

خلیل نوذری روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: بازرسان این سازمان به منظور کنترل قیمت و نظارت بر کیفیت اجناس در بازار، از خواربارفروشی‌های خیابان ابوذر و فارابی ،میوه و تره بارفروشی‌های خیابان شهید مالکی تقاطع خیابان طالقانی ایرانشهر بازدید کردند.

وی بیان کرد: طی این بازرسی‌ها چهار فقره پرونده خوار و بار و برنج فروشی و سه پرونده میوه فروشی در خصوص تخلفات گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور خرید تشکیل و به تعزیرات حکومتی جهت رسیدگی ارجاع شدند.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت ایرانشهر گفت: همچنین یک فقره پرونده کوره آجرپزی بنا به شکایت مردمی در مورد گرانفروشی به ارزش ۱۲میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

وی از شهروندان خواست که شکایات و گزارشات خود را نسبت به گرانفروشی و ارائه خدمات نامناسب را به سامانه۱۲۴ اداره صمت ایرانشهر جهت پیگیری اطلاع دهند.

به گزارش ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در ۳۳۷ کیلومتری زاهدان مرکز این استان و در مسیر ترانزیتی چابهار - میلک واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ 30 فروردین + دانلود غزل حافظ