کمک 17 میلیارد ریالی فعالان اقتصادی هرمزگان به خط مقدم مقابله با کرونا


کمک 17 میلیارد ریالی فعالان اقتصادی هرمزگان به خط مقدم مقابله با کرونا

بندرعباس‌- ایرنا- ️رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس گفت: با مشارکت جمعی از فعالان اقتصادی و خیران، مجموعه‌ای از تجهیزات و امکانات پزشکی به ارزش 17 میلیارد ریال به مراکز درمانی استان، جهت مقابله با ویروس کرونا اهدا شد.

محمدرضا صفا روز پنجشنبه افزود: این کمک ها که در چندین مرحله روانه مراکز درمانی استان شده، شامل شیلد محافظ صورت، دستکش، عینک یک بار مصرف و لباس یک بار مصرف بوده است.
وی ببان داشت: همچنین اهدا سه دستگاه ونتیلاتور تنفسی توسط بازرگانان لنگه و قشم، تامین ۴۹۷ لباس مخصوص اتاق عمل، ۳۶۰ دستگاه عینک محافظ، ۱۱ دستگاه تست اکسیژن خون، ۴۳ دستگاه تب سنج گویا، پنج هزار متر پارچه جهت تولید ماسک و مایع ژل های ضدعفونی کننده خارجی نیز بخشی از کمک های فعالان اقتصادی برای تامین نیاز کادر درمانی استان می باشد.
این فعال اقتصادی هرمزگان اظهارداشت: بخش دیگری از این کمک ها شامل ۲۵ عدد ترمومتر، ۵ عدد اکسی متر، ۲هزار و ۵۸۰ عدد ماسک N۹۵ و ۲هزار و۵۰۰ جفت دستکش معاینه بوده که در قالب کمپین نفس روز گذشته در بیمارستان های قشم، لنگه، بندرعباس، میناب و جاسک توزیع شد.
صفا ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور فعالان اقتصادی هرمزگان سهم قابل توجهی در مهار این ویروس با تامین تجهیزات مورد نیاز مراکز درمانی به خود اختصاص داده اند.
وی افزود: فعالان اقتصادی هرمزگان به عنوان سربازان اقتصادی از ابتدای شیوع بیماری کرونا در استان کادر درمان را با حمایت های خود تنها نگذاشتند و این حمایت ها تا مهار کامل این ویروس ادامه خواهد یافت.
وی با توجه به اینکه اتاق بازرگانی بندرعباس به عنوان معین تجار و هرمزگان در جمع آوری کمت برای مبارزه با ویروس کرونا انتخاب شده، تجار بدون لحظه ای درنگ با حمایت های مالی خود در راستای تامین بخشی از تجهیزات مورد نیاز کادر درمانی استان همدلی و همبستگی خود را به مردم و مسوولان اعلام داشتند.
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس همچنین در پایان با قدردانی از استاندار هرمزگان به پاس همراهی و حمایت از بخش خصوصی و قدردانی ویژه از زحمات شبانه روزی کادر درمانی استان اظهار داشت: اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی، همواره در مباحث اجتماعی دغدغه مند بوده و فعالان اقتصادی تا مهار کامل این بیماری در کنار مردم، مسوولان و کادر بهداشتی استان می مانند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارزش مایکروسافت معادل ارزش مجموع دو شرکت اپل و تسلا