کاهش 63 درصدی جانباختگان حوادث جاده ای در هرمزگان


کاهش 63 درصدی جانباختگان حوادث جاده ای در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان از کاهش 63 درصدی جانباختگان ناشی از سوانح رانندگی در تعطیلات نوروز سال جاری در جاده های استان خبر داد.

سردار غلامرضا جعفری در گفت و گو با ایسنا، گفت: با آغاز تعطیلات نوروز در کنار دیگر مأموریت های پلیس در حوزه نظم و امنیت اجتماعی و اجرای طرح هایی چون مرزبانی زیستی و فاصله گذاری اجتماعی، برنامه ریزی گسترده ای به منظور پیشبرد مأموریت ها در حوزه های مختلف انجام پذیرفت.

وی با بیان تحلیل دقیق برنامه های راهبردی پلیس در این ایام اضافه کرد: ارتقاء نظم و امنیت اجتماعی، برنامه ریزی به منظور کاهش سوانح رانندگی، برگزاری جلسات منظم و مستمر جلسات قرارگاه کاهش تصادفات، استفاده ازتمامی ظرفیت های انتظامی برای حضور قوی و موثر در ایام، تعامل با دستگاه های اجرایی را در اجرای کیفی این رزمایش و نتایج حاصله موثر است.

سردار جعفری با تأکید بر اینکه تخلفات حادثه سازخط قرمزپلیس است، اظهار کرد: در تعطیلات نوروزی شاهد کاهش ۶۳ درصدی جان باختگان سوانح رانندگی، کاهش ۶۲ درصدی تصافات منجربه جرح وکاهش ۶۴ درصدی مصدومان این سوانح از تاریخ ۲۵ اسفند تا پایان تعطیلات نوروز در جاده های استان بوده ایم.

فرمانده انتظامی هرمزگان ضمن تقدیر از همراهی شهروندان درعمل به توصیه های ایمنی وترافیکی پلیس، خواستار رعایت و احترام مقررات راهنمایی ورانندگی درجاده ها و پرهیز از سرعت غیرمجاز و تخلفات حادثه سازجهت پیشگیری ازسوانح رانندگی برای حفظ سلامت کاربران ترافیکی شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش